reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nagroda Effie Awards dla programu smartDOM

dodano: 2015-10-13 15:43 | aktualizacja: 2015-10-13 15:58
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Cyfrowy Polsat/Puls

SmartDom W poniedziałek, 12 października br. podczas uroczystej gali jednego z najważniejszych konkursów branży reklamowej – Effie Awards – Grupa Polsat odebrała nagrodę dla programu smartDOM. Srebro w kategorii Telekomunikacja za wspólną kampanię „Oszczędzanie przez dodawanie” otrzymały Cyfrowy Polsat i Plus. Wydarzenie, będące uwieńczeniem najważniejszego konkursu oceniającego efektywność komunikacji marketingowej, odbyło się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nagrodzona w konkursie kampania marketingowa promująca program smartDOM inspiruje do korzystnego łączenia nowoczesnych usług z portfolio Cyfrowego Polsatu (telewizja satelitarna, Internet LTE) i sieci Plus (telefon, Internet LTE, prąd), dzięki czemu klienci mogą mieć dużo niższe rachunki i generować oszczędności na poziomie nawet kilkuset złotych rocznie. Flagową promocją programu jest oferta „drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”.




Ambasadorami programu smartDOM zostali Joanna Brodzik i Paweł Wilczak – zgrana, zarówno w życiu, jak i na ekranie, para aktorska. Do współpracy zaproszono ich z uwagi na charakteryzujące ich cechy: naturalność, rodzinność, nowoczesność, humor i pogodę ducha. W ramach kampanii duet został pokazany w zabawnych, domowych sytuacjach, metaforycznie ukazujących korzyści płynące z posiadania kilku usług Cyfrowego Polsatu i Plusa. 

Cieszę się, że jury konkursu doceniło nasz produkt, przekaz marketingowy i efektywność prowadzonych kampanii. Komunikacja programu smartDOM stawiała przed nami wiele wyzwań z uwagi na bardzo konkurencyjny rynek. Priorytetem kampanii było dotarcie do jak największej liczby obecnych klientów z informacją o nowym programie i realnych korzyściach, które mogą dzięki niemu osiągnąć. Nagroda, którą otrzymaliśmy dowodzi, że 800 tysięcy rodzin, które już dołączyły do programu smartDOM i razem z nami stworzyły oszczędny i wygodny dom, wybrało najlepiej

– powiedziała Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.


Kampania „Oszczędzanie przez dodawanie” była obecna w telewizji, Internecie, radiu oraz prasie. Objęła największe stacje telewizyjne – Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz kanały tematyczne, intensywne działania w ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. ZET, RMF FM, PR3, i prasie z wykorzystaniem dużych formatów: w TV guide’ach, tygodnikach opinii i dziennikach. W Internecie program smartDOM był szeroko komunikowany m.in.: w serwisach horyzontalnych, np. gazeta.pl, onet.pl, interia.pl, wp.pl, w największych serwisach wideo – youtube.pl, ipla.tv, w wyszukiwarkach i sieci Netshare oraz w mediach społecznościowych i blogosferze.

Kampania programu smartDOM była pierwszym dużym projektem połączonego zespołu marketingu Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu i stanowiła dla nas niezwykłe doświadczenie. Mimo dużego wysiłku, intensywności działań i ogromnego tempa pracy dawała nam wiele radości i satysfakcji

– podsumowała Karina Jakóbiak-Kapusta, zastępca dyrektora departamentu komunikacji marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Sukces ten nie byłby jednak możliwy bez bardzo dobrze przygotowanego produktu, jakim jest program smartDOM. Duży udział w znakomitych wynikach kampanii miała także nasza para aktorów, która w bardzo naturalny sposób, odzwierciedlający jej pozazawodowy styl życia, bawi i inspiruje widzów w naszych spotach. Podziękowania należą się również agencji Grey, która jest autorem pomysłu na platformę komunikacji programu.


Autorem kreacji jest agencja Grey Worldwide Warszawa (Grey Group). Reżyserem spotów został Bartek Ignaciuk, a za ich produkcję odpowiada TFP. Postprodukcję powierzono natomiast studiu Televisor. Kampanię w mediach zaplanowały PHD Media Direction, Media Direction i Carat Polska.

Do tegorocznej edycji Effie Awards agencje komunikacji marketingowej i klienci zgłosili łącznie 171 kampanii w 21 kategoriach. Prace oceniało 80-osobowe jury, podzielone na sześć grup jurorskich, pod przewodnictwem Sebastiana Mikosza. W sumie wyróżniono 49 kampanii w 20 kategoriach. 

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany konkurs. Eksperckie jury ocenia kampanie pod kątem 4 kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Polska edycja konkursu Effie Awards odbyła się po raz szesnasty. Więcej informacji o konkursie na stronie: www.effie.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polsat Box


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...