dodano: 2015-11-04 10:25 | aktualizacja:
2015-11-04 14:43
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: A+E Networks/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
H2, który zostanie zastąpiony w Stanach Zjednoczonych przez
Viceland, to międzynarodowy kanał dostępny w ponad 68 krajach. Stacja nadal będzie działać poza Stanami Zjednoczonymi, czyli także w Polsce. Można jedynie zadać sobie pytanie, czy w dalszej przyszłości Viceland ma szansę na debiut w naszym kraju. Taki kanał z pewnością mógłby stać się ciekawą propozycją na polskim rynku.
Viceland wystartuje na początku 2016 roku. Będzie dystrybuowany do około 70 mln gospodarstw domowych. W jego ofercie znajdą się setki godzin całkowicie nowych programów opracowanych i wyprodukowanych przez Vice.
Nancy Dubuc, prezes i dyrektor generalna A+E Networks, powiedziała:
Vice ma śmiały głos i charakterystyczny model na rynku. Kanał ten stanowi strategiczne dopasowanie i nowy kierunek dla przyszłości naszego portfolio aktywów medialnych. Shane Smith kierował Vice począwszy od raczkującego magazynu aż do globalnej marki medialnej i wszyscy z nas w A+E są podekscytowani współpracą z nim, jego pasją oraz współpracą z innowacyjnym zespołem.
Viceland będzie miał w swojej ramówce takie programy, jak „Gaycation”, „Huang's World”, „Noisey”, „Vice World Of Sports”, „Black Market”, „Flophouse”, „Party Legends” i „Weediquette”. Kanał zaoferuje interesujące i oryginalne treści, obejmujące swoją tematyką modę, jedzenie, muzykę, sport i wiele innych.
A+E Networks będzie nadzorował operacje techniczne oraz dystrybucję, a także będzie współpracować z Vice przy sprzedaży reklam i sponsoringu.
Vice działa w ponad 30 krajach i dociera do setek milionów osób miesięcznie. Jego treści są skierowane głównie do młodych ludzi. O ambitnych planach tej spółki dotyczących ekspansji w Europie, pisaliśmy
już wcześniej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.