dodano: 2015-11-11 19:59 | aktualizacja:
2015-11-13 13:05
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Vivendi
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa CANAL+ ma już łącznie 15,4 mln abonentów - wzrost o 619 tys. abonentów rok do roku. Jak czytamy w komunikacie prasowym Vivendi, do takiego stanu rzeczy przyczyniły się dobre wyniki CANAL+ w Afryce i Wietnamie, oraz dobre wyniki usługi transmisji strumieniowej Canalplay we Francji kontynentalnej. Niestety w raporcie nie wspomniano nic o wynikach nc+.
Przychody Grupy CANAL+ z płatnej telewizji we Francji kontynentalnej spadły o 1,9 proc. rok do roku z powodu skurczenia się bazy abonentów, na skutek trudnej sytuacji gospodarczej i konkurencyjnej. W trzecim kwartale 2015 roku kanał premium odnotował nieznaczny wzrost liczby nowych abonentów, ale zmiana ta nie zrównoważyła liczby rezygnacji z subskrypcji.
Międzynarodowe przychody Grupy CANAL+ z płatnej telewizji wzrosły o 7,6 proc. w porównaniu z pierwszymi dziewięcioma miesiącami 2014 roku, dzięki kontynuacji wzrostu bazy abonenckiej. Przychody reklamowe z kanałów FTA wzrosły o 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku przez lepsze wyniki oglądalności kanału D8. Przychody Studiocanal wzrosły o 12,9 proc., w szczególności dzięki udanymi premierom „Paddingtona”, „Gry tajemnic”, „Baranka Shauna”, a ostatnio „Legend” we wrześniu 2015 roku w Wielkiej Brytanii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.