dodano: 2015-11-16 14:48 | aktualizacja:
2015-11-16 16:04
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Telpol/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- W odpowiedzi na docierające do nas wiadomości o próbach oszukania naszych klientów, pragniemy przestrzec przed osobami, które usiłują przekonać państwa do zawierania umów, podając fałszywe informacje na temat naszej firmy. Ponadto informujemy także o wizytach fałszywych techników, którzy pod pretekstem wymiany kabla lub dekodera próbują wejść do państwa mieszkań. Przypominamy i prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności, sprawdzenie tożsamości osoby oraz wiarygodności działania firmy (kontakt telefoniczny dla sprawdzenia, czy taka firma w ogóle istnieje i pod jakim adresem znajduje się jej siedziba). A to, co najważniejsze: informujemy, że w przypadku podpisania umowy w państwa domach istnieje możliwość wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Najlepiej wypowiedzenie złożyć w formie pisemnej. W wątpliwych sytuacjach prosimy o wykonanie telefonu do naszego telefonicznego Biura Obsługi Klienta (BOK), tel. 32 789 60 30, które udzieli wszystkich informacji o naszej firmie i sytuacji, w jakiej państwo się znaleźliście - czytamy w komunikacie operatora.
Dodajmy, iż jest to już kolejny raz, gdy operator ostrzega przed działaniami oszustów
(więcej tutaj).
Ponadto operator poinformował, iż w związku z kolejną już modernizacją ultranowoczesnego centralnego studia - serwerowni na kraj, od godziny 23:00 dnia 16 listopada br. do godziny 8:00 dnia 17 listopada br. wystąpią przerwy w odbiorze kanałów analogowych i cyfrowych.
- Związane to jest głównie ze zwiększaniem się ilości kanałów telewizyjnych w naszej ofercie, zwiększaniem kanałów w jakości HD oraz zwiększaniem prędkości Internetu. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy - czytamy w komunikacie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.