Tuż przed Adwentem Romance TV zmienia oprawę graficzną. Będzie nowocześniej, przejrzyściej i prościej. Zmiana oprawy graficznej Romance TV nastąpi 27 listopada 2015 roku. Podczas przedświątecznego okresu Romance TV nie tylko się zmienia, ale przygotował także wiele atrakcji programowych.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Bardzo się cieszę z nowej oprawy Romance TV. Naszym celem było dostosowanie się do coraz bardziej nowoczesnych oczekiwań naszych widzów, z zachowaniem dotychczasowej symboliki i barw kanału - podkreśla Tim Werner, prezes Mainstream Media.
Mainstream Media to firma będącej operatorem stacji. Oprawa graficzna powstała w centrali kanału w Ismaling w Niemczech przy udziale specjalistów z największej europejskiej telewizyjnej platformy cyfrowej Sky. Wraz ze zmianą grafiki zmieni się także oprawa muzyczna kanału.
Logo Romance TV będzie teraz bardziej czytelne i ma za zadanie ułatwić naszym widzom znalezienie kanału w listingach gazet telewizyjnych i w zestawieniach kanałów na platformach cyfrowych.
Prosta czcionka, wyraziste kolory, które mimo delikatnych zmian utrzymane zostały w dotychczasowych barwach oprawy stacji sprawią, ze kanał zyska na swojej rozpoznawalności - dodaje Werner.
Wśród grudniowych premier między innymi nowy serial „Stadnina w Piber” - bijąca rekordy popularności u naszych zachodnich sąsiadów opowieść o przebojowej bizneswomen, która po śmierci ojca przejmuje słynną na całym świecie hodowle koni. Premiera 14 grudnia o 20:00.
Romance TV należy do Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał jest dostępny w niemieckiej wersji językowej w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Polska jest czwartym krajem, w którym uruchomiono kanał. W naszym kraju stacja jest dostępna przez całą dobę w języku polskim. Za dystrybucję kanału Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad trzech milionów gospodarstw domowych w Polsce. Niedawno stacja dołączyła także do oferty UPC i Vectra. Ambasadorką i prezenterką kanału jest Aleksandra Woźniak
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.