UPC Polska promuje pakiety tv z Internetem [wideo]
dodano: 2016-02-08 12:38 | aktualizacja:
2016-02-08 13:49
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Liberty Global
- Pogoda czasem rozczarowuje, ale oferta UPC nigdy - przekonuje MegaRodzinka w najnowszym spocie UPC Polska, który od 8 lutego br. zobaczyć można w telewizji i Internecie. Najnowsza odsłona kampanii promuje pakiety telewizji z Internetem, których cena zaczyna się od 19,50 zł (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W spocie ponownie ujrzymy gwiazdy znane z poprzednich odsłon kampanii, w tym Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka. Tym razem MegaRodzinka wybiera się w góry, na narty. - Tegoroczna zima może jednak rozczarować i nie zmieni tego nawet najbardziej kreatywny pomysł na to jak ulepić bałwana, gdy brakuje śniegu. Na szczęście superbohaterowie znajdują wyjście z każdej sytuacji. Oni wiedzą, że telewizja cyfrowa UPC nie rozczarowuje nigdy. A teraz jest ona dostępna w pakiecie z Internetem od 19,50 zł - czytamy w opisie. Specjalną, 45-sekundowa wersję spotu można zobaczyć na kanale YouTube UPC Polska (zobacz wideo).
- UPC - zgodnie z przyjętą strategią - konsekwentnie stawia satysfakcję klienta w centrum uwagi, dopasowując ofertę do jego potrzeb. Dlatego rozwija i wzbogaca swoje cyfrowe usługi – telewizję, internet i telefon. Stale zwiększana jest liczba kanałów w telewizji cyfrowej UPC, w tym w jakości HD, których jest już 78, co czyni UPC liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce. Klienci mają też dostęp do bogatych bibliotek treści na żądanie, w tym biblioteki MyPrime z 2000 filmów i seriali - informuje operator.
Sylwia Gliwa i Tomasz Sobczak w nowej odsłonie kampanii UPC Polska z MegaRodzinką:
Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.