reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Ruszają Comedy Central International i MTV USA

dodano: 2016-02-10 10:58 | aktualizacja: 2016-02-10 11:43
autor: Łukasz Knapik | źródło: Viacom International Media Networks

Snapchat Efektem współpracy firm Viacom i Snapchat będzie zupełnie nowy kanał na platformie Snapchat Discover - Comedy Central International, który dopełni ofertę kanału Comedy Central dostępnego dotychczas na Snapchacie w Stanach Zjednoczonych. Viacom zainwestuje także w produkcję treści wideo premium dedykowanych dla platformy Snapchat Discover. W Stanach Zjednoczonych wystartował ponadto kanał MTV USA, który będzie uzupełniał istniejący już MTV International.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Obecnie Snapchat jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się platform społecznościowych. Dociera do młodych odbiorców poprzez bardzo osobistą wideoplatformę. W Viacom jesteśmy liderami w storytellingu skierowanym do młodej widowni, więc dla nas to połączenie sił jest prawdziwą rewolucją na rynku cyfrowym

- mówi Wade Davis, dyrektor finansowy w firmie Viacom.


Comedy Central International ruszy 10 lutego 2016 roku. Dostarczać będzie fanom z całego świata treści komediowe, wyselekcjonowane „WTF News” i ekskluzywne filmiki z występami ulubionych komików. Jak czytamy w komunikacie, w USA Comedy Central już jest jedną z najpopularniejszych marek na platformie Snapchat Discover (dane za Viacom International Media Networks/VIMN). Międzynarodowa wersja dla reszty świata, tak jak ta amerykańska, będzie aktualizowana codziennie.

Nowości pojawią się również na rynku amerykańskim. 9 lutego 2016 roku wystartował kanał MTV USA, który będzie uzupełniał istniejący już MTV International. Będzie on oferował ekskluzywny content w postaci artykułów „MTV News”, klipów video w stylistyce charakterystycznej dla Snapchata, wywiadów z gwiazdami i innych atrakcji. Bardzo ważnym elementem współpracy Viacomu i Snapchata będą także publikowane na platformie streamy treści o nazwie Live Stories z najważniejszych wydarzeń Viacomu, takich jak MTV Video Music Awards (MTV VMA), MTV Europe Music Awards (MTV EMA) czy BET Experience.

Partnerstwo daje także firmie Viacom prawa do sprzedawania reklam na Snapchacie (tylko w USA), co pozwoli markom promującym się na kanałach Viacomu poszerzyć swój zasięg. Od teraz koncern mediowy będzie mógł sprzedawać reklamy w popularnych, istniejących już tematycznych streamach treści w aplikacji, takich jak „New York” czy „Valentine’s Day”.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...