dodano: 2016-02-10 10:58 | aktualizacja:
2016-02-10 11:43
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Viacom International Media Networks
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Obecnie Snapchat jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się platform społecznościowych. Dociera do młodych odbiorców poprzez bardzo osobistą wideoplatformę. W Viacom jesteśmy liderami w storytellingu skierowanym do młodej widowni, więc dla nas to połączenie sił jest prawdziwą rewolucją na rynku cyfrowym
- mówi Wade Davis, dyrektor finansowy w firmie Viacom.
Comedy Central International ruszy 10 lutego 2016 roku. Dostarczać będzie fanom z całego świata treści komediowe, wyselekcjonowane „WTF News” i ekskluzywne filmiki z występami ulubionych komików. Jak czytamy w komunikacie, w USA Comedy Central już jest jedną z najpopularniejszych marek na platformie Snapchat Discover (dane za Viacom International Media Networks/VIMN). Międzynarodowa wersja dla reszty świata, tak jak ta amerykańska, będzie aktualizowana codziennie.
Nowości pojawią się również na rynku amerykańskim.
9 lutego 2016 roku wystartował kanał MTV USA, który będzie uzupełniał istniejący już MTV International. Będzie on oferował ekskluzywny content w postaci artykułów „MTV News”, klipów video w stylistyce charakterystycznej dla Snapchata, wywiadów z gwiazdami i innych atrakcji. Bardzo ważnym elementem współpracy Viacomu i Snapchata będą także publikowane na platformie streamy treści o nazwie Live Stories z najważniejszych wydarzeń Viacomu, takich jak MTV Video Music Awards (MTV VMA), MTV Europe Music Awards (MTV EMA) czy BET Experience.
Partnerstwo daje także firmie Viacom prawa do sprzedawania reklam na Snapchacie (tylko w USA), co pozwoli markom promującym się na kanałach Viacomu poszerzyć swój zasięg. Od teraz koncern mediowy będzie mógł sprzedawać reklamy w popularnych, istniejących już tematycznych streamach treści w aplikacji, takich jak „New York” czy „Valentine’s Day”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.