reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

30-31.03 Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów

dodano: 2016-03-01 11:14 | aktualizacja: 2016-03-02 11:14
autor: Jerzy Kruczek | źródło: MMC

Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów 2016 W dniach 30-31 marca 2016 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się XVI edycja Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Wydarzenie to odbywa się symultanicznie z Konferencją Sieci Szerokopasmowe. Podczas Sympozjum poruszane będą takie tematy, jak jednolity rynek cyfrowy, nowe technologie w telekomunikacji i mediach czy rynek reklamowy.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Program XVI edycji Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów: 

Dzień I - 30 marca 2016 r.


8:45 – 9:15 REJESTRACJA


9:15 – 9:30 UROCZYSTE OTWARCIE SYMPOZJUM


9:30 – 9:45 WYSTĄPIENIE GOŚCIA HONOROWEGO


9:45 – 11:15 Panel dyskusyjny:
Infrastruktura stacjonarna: co zrobić, żeby w Polsce był powszechny dostęp do bardzo szybkiego Internetu?

  • Polska na tle innych krajów EU
  • Jak zmaksymalizować szanse nowej perspektywy budżetowej?
  • Modele regulacji – katalizator czy hamulec ?
  • Jakie mogą być przyczyny obecnej sytuacji?
  • Jakie są w Polsce bariery dla budowy dla rozwoju infrastruktury bardzo szybkiego rozwoju dostępu dla informacji?
  • Co zrobić, żeby zbudować infrastrukturę bardzo szybkiego dostępu do Internetu w obszarach mniej zaludnionych?
  • Jakie wyniki i kiedy przyniosą projekty rozbudowy sieci w ramach programów pomocowych (POPC)? Co zrobić, żeby jak najefektywniej wykorzystać te inwestycje?
  • Jakie oczekiwania maja inwestorzy? Jakie warunki powinny być spełnione, żeby finansowali rozwój infrastruktury światłowodowej?
  • Jakie działania/inicjatywy powinno się podjąć, żeby przyspieszyć rozwój światłowodowej infrastruktury dostępowej?

Prelegenci:
Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
Paweł Karłowski, Dyrektor Generalny na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i WNP, British Telecom CEE
Janusz Kosiński, Prezes Zarządu, INEA


11:15 – 11:45 Przerwa kawowa


11:45 – 13:00 Panel dyskusyjny:

JEDNOLITY RYNEK CYFROWY

  • 800-700-500 Mhz – radiodyfuzja czy internet ?
  • Roaming, neutralność technologiczna (neutralność sieci) – nowa rzeczywistość ?
  • Rewizja pakietu telekomunikacyjnego – szansa na rozwój innowacyjności czy kolejne bariery? Jak powinien zmienić się reżym regulacyjny by odpowiadać na wyzwania stojące przed europejskim sektorem telekomunikacyjnym i odzwierciedlać aktualny kształt ekosystemu cyfrowego ?
  • Czy Digital Single Market to ratunek dla światowej konkurencyjności Europy w zakresie ICT?
  • Jak pobudzić polską i europejską gospodarkę cyfrową w kontekście konkurencji globalnej?
  • 5G – prawdziwa konwergencja usług

Moderator: 
Łukasz Dec, Redaktor Naczelny, Telko.in

Prelegenci:
Przemysław Kurczewski, Prezes Zarządu, EmiTel
Lidia Kozłowska, Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Jacki Silski, Prezes, Polska Izba Radiodyfuzji Cyfrowej
Wacław Iszkowski, Prezes, Polska Izba informatyki i Telekomunikacji
Andrzej Matuszyński, Prezes Zarządu Grupy Eurozet


13:00 – 14:15 Panel dyskusyjny:

DOSTĘP DO RYNKU GLOBALNEGO

  • Jak zmiany w zakresie cyfryzacji gospodarki sprzyjają dostępowi do ogólnoświatowych rynków?
  • Krytyczne warunki sukcesu – rola Państwa we wpieraniu ekspansji globalnej;
  • Przetwarzanie w chmurze – zagrożenie czy trampolina ?
  • Bezpieczeństwo uczestnika rynku
  • Handel elektroniczny – czas na przyspieszenie

Moderator: 
Ireneusz Piecuch, Partner, CMS Camreon McKenna

Prelegenci: 
Artur Waliszewski, Regional Business Director, Google Polska
Michał Dżoga, Corporate & Government Affairs Director, Intel
Dariusz Piotrowski, Członek Zarządu, Microsoft
Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu, esky.pl
Radosław Tadajewski, Założyciel, OORT
Michał Juda, Założyciel, Showroom
Tomasz Nowak, Prezes Zarządu, Grupa BB Media


14:15 -15:15 Lunch
 



Dzień II - 31 marca 2016 r.

9:00 – 9:30
 Rejestracja


9:30 – 10:30 Blok tematyczny:

NOWE TECHNOLOGIE W TELEKOMUNIKACJI I MEDIACH

  • 3G, 4G, 5G …… (n)G ?
  • Czy telekomunikacja jest rzeczywiście „smart” ?
  • Rzeczywistość wirtualna – czy to już teraz ?
  • Wi-fi calling
  • Jak nowe technologie usprawniają dystrybucje kontentu?
  • Nowoczesny smartphone- jeszcze telefon czy już komputer?
  • Ultra High Definition Television (Ultra HD)

Prelegenci:
Jerzy Żurek, Dyrektor, Instytut Łączności
Maciej Staszak, Wiceprezes Zarządu, EmiTel
Wiesław Łodzikowski, Dyrektor Ośrodka TVP Technologie


10:30 – 10:45 Prezentacja: Wybrane trendy rynkowe i przykłady wdrożeń
Konrad Hoszowski, Technical Account Manager, Ab Initio Polska
Wojciech Małek, Country Sales Manager, Ab Initio Polska


10:45 – 11:15 Przerwa kawowa


11:15 – 11:30 Raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej


11:30 – 12:30 Panel dyskusyjny:

JAKOŚĆ USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH

  • Czy Klient jest najważniejszy ?
  • Czy można uprościć umowy i regulaminy świadczenia usług telekomunikacyjnych
  • Jak uprościć komunikację pomiędzy klientem a dostawcą usług?

Prelegenci:
Maciej Rogalski, Członek Zarządu T-Mobile 2011-2016
Witold Kołodziejski, Sekretarz Stanu, Ministerstwo Cyfryzacji
Marta Brzoza, Wiceprezes Zarządu, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
Piotr Durbajło, Dyrektor Departamentu kontroli, Urząd Komunikacji Elektronicznej


12:30 – 13:45 Panel dyskusyjny:

WOLNOŚĆ KONSUMENCKA

  • Rola graczy rynkowych i państwa w edukacji konsumenta
  • Kreacja potrzeb i zachowań konsumenckich
  • Dostęp do infrastruktury – czy konsument zawsze ma wolny wybór ?
  • Dostęp do katalogu treści na żądanie

Prelegenci:
Witold Graboś, Zastępca Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Grażyna Piotrowska – Oliwa, Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska
Karol Warzecki, Naczelnik Wydziału Ochrony Praw Abonentów, Urząd Komunikacji Elektronicznej


13:45 – 14:45 Lunch


14:45 – 16:00 Panel dyskusyjny:

„Silny rynek reklamowy warunkiem silnych mediów w Polsce”

  • Czy reklama pozostanie motorem napędowym cyfryzacji?
  • Cyfrowa czy analogowa? Walka czy symbioza?
  • Ekosystem finansowy reklamy
  • Jakie są przyczyny osłabienia rynku reklamowego w Polsce?
  • Jak cyfryzacja zmienia rynek reklamowy na całym świecie?
  • Jak się będzie zmieniać rynek reklamowy w Polsce? Jaka będzie rola telewizji, a jaka rola mediów onlinowych?
  • Co może zrobić środowisko mediów i reklamy, żeby zapewnić stabilny rozwój rynku reklamowego w Polsce?

Prelegenci: 
Jerzy Kalinowski, Partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
Elżbieta Gorajewska, Dyrektor Zarządzająca, Nielsen Audience Measurement
Jakub Bierzyński, Założyciel i CEO, OMD
Leszek Kozioł, Wiceprezes Zarządu, ZPR Media SA
Jarosław Niechcielski, Dyrektor Biura Wynajmu Infrastruktury i Współpracy z Regulatorem, EmiTel



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Konferencje - prezentacje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...