Pojawiły się pewne szczegóły na temat dalszego rozwoju rosyjskiego operatora satelitarnego MTS TV, który transmituje swój pakiet DTH z satelity ABS-2 (75°E). Na dzisiejszy dzień jest to najmniejszy gracz na rosyjskim rynku platform satelitarnych pod względem wielkości bazy abonenckiej, która wynosi zaledwie kilkadziesiąt tysięcy osób. Mimo słabych wyników, operator zamierza dalej powalczyć o klientów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W kwietniu tego roku na antenie głównych telewizji federalnych rozpocznie się na szeroką skalę kampania reklamowa oferty satelitarnej MTS TV. Akcja ma potrwać ponad miesiąc, a później kolejne decyzje będą zależeć od jej wyników. Do dnia dzisiejszego w Internecie istnieje tylko jeden spot reklamowy platformy satelitarnej MTS TV:
Operator planuje promować swój pakiet satelitarny w oficjalnych punktach sprzedaży i sklepach współpracujących. Teraz prawie w każdym rejonie Federacji Rosyjskiej znajduje się przedstawiciel firmy, który nadzoruje rozwój projektu.
Latem w planach operatora jest zmiana oprogramowania w odbiornikach interaktywnych i znaczne rozszerzenie ich funkcjonalności. Szczegóły na ten temat nie są jeszcze znane.
Platforma satelitarna MTS TV wystartowała bez większego rozgłosu 10 kwietnia 2015 roku. Jej oferta obejmuje około 130 kanałów telewizyjnych, z których około 30 nadawana jest w wysokiej rozdzielczości. Abonament za pakiet podstawowy (najszerszy wachlarz kanałów) wynosi 1200 rubli. Klient może dokupić dodatkowe opcje tematyczne (film, sport, bajki, erotyka).
MTS TV na rosyjskim rynku musi rywalizować z platformami Trikolor TV, NTV-Plus i Orion-Express. Dla porównania, pierwsza platforma posiada blisko 12 mln abonentów.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.