W sobotę, 19 marca br. o godzinie 18:00 na antenie telewizji Polo TV widzowie zobaczą drugi odcinek czwartego sezonu programu „Disco Star” (więcej tutaj). Uczestników widowiska ocenia jury w składzie Magdalena Pańkowska „Shazza”, Radosław Liszewski z formacji Weekend oraz wokalista After Party Patryk Pegza. Program prowadzi Marcin Miller, lider zespołu Boys. Jak informuje nadawca, premierowa emisja pierwszego odcinka okazała się sukcesem. Program zyskał także sponsora - firmę Aflofarm Farmacja Polska.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Producent leków bez recepty oraz suplementów diety Aflofarm Farmacja Polska sponsoruje IV sezon talent show „Disco Star”, którego premierowe odcinki są emitowane na antenie Polo TV od 12 marca br., w każdą sobotę o godzinie 18:00.
Działania Aflofarmu opierają się na lokowaniu produktów oraz emisji billboardów sponsorskich. Billboardy pojawiają się od pierwszego odcinka „Disco Star” i będą emitowane do końca edycji programu, czyli przez 13 tygodni. Ponadto obecne są także przy „Disco Star Kulisy” - programie przedstawiającym kulisy, sylwetki uczestników i materiały dodatkowe, emitowanym w Polo TV od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 17:00. Od soboty, 9 kwietnia br., czyli od pierwszego odcinka eliminacyjnego, w „Disco Star” lokowane będą produkty marek Regenerum oraz Medispirant.
Aflofarm to kolejny sponsor „Disco Star”. Poprzednie edycje sponsorowały takie firmy, jak: Polski Lek S.A. (Grupa Maspex Wadowice) - producent preparatów witaminowych Plusssz oraz Zbyszko Company - producent napoju 3 Cytryny.
„Disco Star” to talent show Polo TV. Biorą w nim udział młodzi wokaliści i zespoły tworzące muzykę dyskotekową i taneczną. Gospodarzem IV sezonu programu - po raz kolejny - jest Marcin Miller, lider zespołu „Boys”. Występy uczestników ocenia jury w składzie: Shazza, lider formacji Weekend Radosław Liszewski oraz Patryk Pegza z zespołu After Party. W ciągu 12 tygodni widzowie będą obserwować narodziny nowej muzycznej gwiazdy. 28 maja br. podczas finału na żywo w głosowaniu SMS-owym wybiorą zwycięzcę IV serii „Disco Star”.
Jak informuje nadawca, premierowa emisja pierwszego odcinka IV edycji „Disco Star” (w sobotę, 12 marca br. o godzinie 18:00) okazała się sukcesem, średnio gromadząc przed telewizorami prawie 227 tysięcy widzów Polo TV. W grupie komercyjnej All16–49 było ich ponad 162 tysiące, co przełożyło się na 3,55 proc. udziału oglądalności pasma i zapewniło programowi pozycję lidera w sobotniej ramówce (dane za Grupą ZPR Media).
„Disco Star” - sezon 4., emisja w soboty o 18:00; „Disco Star Kulisy” - emisja od poniedziałku do piątku od 12:00 do 17:00 w Polo TV.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.