TVP była, jest i nadal zamierza być kluczowym uczestnikiem rynku reklamowego. Powielane informacje o rzekomych planach redukcji czasu reklamowego, czy zaprzestaniu sprzedaży reklam oburzają nas tym bardziej, że mogą zmniejszyć zaufanie do telewizji publicznej naszych kluczowych partnerów – domów mediowych i reklamodawców.
W bieżącym roku Telewizja Polska podjęła szereg działań zmierzających do wzmocnienia pozycji na rynku reklamowym.
Jednocześnie informujemy, że TVP nie prowadzi prac nad alternatywną ustawą medialną.
Prace analityczne prowadzone w TVP mają na celu jedynie przygotowanie spółki na różne scenariusze zmian organizacyjnych i finansowych, które możliwe będą po wejściu w życie nowej ustawy, opracowywanej przez zespół pod kierownictwem Krzysztofa Czabańskiego.
To treść oświadczenia przesłanego przez Centrum Informacji TVP do redakcji satkurier.pl. Nie będzie więc żadnej alternatywnej dużej ustawy medialnej, niby tworzonej przez prezesa TVP, Jacka Kurskiego.
Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X
Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...
489 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle G Google TV
Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...
269 zł Więcej...Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...