dodano: 2016-04-19 11:44 | aktualizacja:
2016-04-19 12:26
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Liberty Global
UPC Polska (część Liberty Global, Inc.) kontynuuje proces zwiększania zasięgu swoich usług. Częścią grupy UPC stała się spółka Net-Sat Media, świadcząca na terenie Gdańska usługi dostępu do Internetu, telewizji i telefonii.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Inwestycja w Gdańsku to kolejny krok podjęty przez operatora w kierunku stałego powiększania zasięgu usług, zarówno w drodze inwestycji jak i fuzji. Strategia ta realizowana jest w zupełnie nowych lokalizacjach, lub - jak w przypadku Gdańska - miastach, gdzie UPC jest już obecne.
Jak czytamy w komunikacie, transakcja nie ma wpływu na aktualne umowy klientów, wysokość ich opłaty abonamentowej oraz sposób świadczenia usług przez Net-Sat Media. Nadal mogą oni też korzystać z systemu elektronicznego Biura Obsługi Klienta (BOK) Net-Sat Media oraz dotychczasowego BOK przy ul. Chałubińskiego 25C w Gdańsku. Dodatkowo dla wszystkich klientów dostępne są także salony UPC Polska przy ul. Czyżewskiego 40 i ul. Obrońców Wybrzeża 1 w Galerii Przymorze.
Obecnie w zasięgu sieci UPC Polska znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miejscowościach w całej Polsce. W 2015 roku - tylko dzięki nowym inwestycjom - wzrost zasięgu sieci UPC Polska był sześciokrotnie większy, niż w latach poprzednich (więcej tutaj). UPC Polska rozpoczęło świadczenie usług w pięciu nowych miejscowościach - Płocku (więcej tutaj), Rzeszowie (więcej tutaj), Tarnowie (więcej tutaj), Nowym Sączu (więcej tutaj) oraz Głogowie (więcej tutaj). Ponadto UPC kontynuowało proces konsolidacji rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek - m.in. w Bolesławcu i Kowarach w województwie dolnośląskim oraz Zdzieszowicach w województwie opolskim (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.