Najnowszy w Rosji operator satelitarny MTS TV, który usługi świadczy z satelity ABS-2 (75°E), rusza z nową kampanią reklamową. Spot zachęca do skorzystania z bogatej oferty programowej, liczącej ponad 100 kanałów telewizyjnych. Klient, który zdecyduje się na telewizję satelitarną MTS TV, otrzyma sprzęt bez dodatkowej opłaty i to jest główna atrakcja najnowszej kampanii reklamowej.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
MTS TV określa siebie jako jedynego w Rosji operatora telewizji satelitarnej, który zasięg zapewnia od Kaliningradu do Władywostoku. Jest to możliwe ze względu na punkt lokalizacji satelity, umieszczony bezpośrednio nad centrum Eurazji w przeciwieństwie do innych satelitów, które znajdują się bardziej we wschodniej lub zachodniej części kontynentu.
Klienci najnowszej platformy satelitarnej MTS TV mogą oglądać 128 kanałów telewizyjnych w doskonałej jakości, nawet w najbardziej odległych zakątkach kraju, gdzie nie ma dostępu do telewizji kablowej i Internetu. Ideę to doskonale ilustruje wideoklip – czerwone spadochrony, otwierające się nad terytorium Rosji i symbolizujące czerwone anteny satelitarne MTS TV.
Pomysł kręcenia filmu na niebie był odważny i złożony nie tylko z kreatywnego, ale też i technicznego punktu widzenia. Zdjęcia na południu Rosji, które trwały dwa dni, zostały poprzedzone przygotowaniami na dużą skalę. W powstanie filmu zaangażowana była duża międzynarodowa ekipa zawodowych spadochroniarzy i trzy samoloty. Każdy skok jest prawdziwy, jak i bohaterzy, którzy skakali pomimo silnego wiatru. Reżyserem filmu jest Australijczyk Jonathan Nyquist.
Kampania reklamowa ma obejmować telewizję, Internet, radio, salony MTS, stacje benzynowe i pociągi.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.