Jak poinformował publiczny nadawca, serwisy VOD Telewizji Polskiej wyprzedziły Cyfrowy Polsat i zajmują 3. pozycję wśród polskich bezpłatnych serwisów wideo na żądanie pod względem liczby realnych użytkowników. Serwisy TVP są też liderem na urządzeniach mobilnych.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W kwietniu 2016 roku ponad 2,6 mln użytkowników (czyli ponad 10 proc. wszystkich internautów) odwiedziło serwisy VOD TVP, wygenerowano ponad 27 mln odsłon. Zanotowały one najwyższy wzrost zasięgu na rynku serwisów VOD (37 proc. w zakresie ruchu na komputerach stacjonarnych) w porównaniu z danymi z kwietnia 2015 roku - jak pokazują dane z badania gemiusAudience.
Biorąc pod uwagę mobilne odsłony (ponad 7,3 mln w kwietniu 2016 roku), serwisy TVP VOD znajdują się na 1. miejscu, wyprzedzając Player (Grupa TVN/Scripps Networks Interactive) oraz VOD.pl (Grupa Onet). W kwietniu 2016 roku użytkownicy wygenerowali ponad 7 mln odsłon mobilnych. - Dynamiczny wzrost oglądalności VOD TVP to efekt konsekwentnej realizacji strategii koncentrowania treści na własnej platformie - zapewnia publiczny nadawca (dane za TVP) (więcej tutaj). Telewizja Polska udostępnia na VOD swoje własne treści oraz inwestuje w pozycje zagraniczne.
W najbliższym czasie TVP umożliwi widzom oglądanie w Internecie meczów towarzyskich reprezentacji Polski w piłce nożnej, 11 meczów piłkarskiego Euro 2016 (więcej tutaj) oraz relacje z turnieju e-sportu Esport Now 2016 (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.