reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Netia: Telewizja za darmo do końca roku

dodano: 2016-05-31 13:44 | aktualizacja: 2016-05-31 14:08
autor: Łukasz Knapik | źródło: Netia

Netia Rusza nowa kampania reklamowa Netii. Tematem kampanii są pakiety TV, a główne hasło kampanii to „Nie płać za to, czego nie oglądasz”. Dodatkowo kampania informuje o nowej promocji w ramach pakietu TV + Internet - telewizji do końca roku za darmo.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
1 czerwca br. Netia uruchamia nową ofertę promocyjną „Internet lub TV do końca roku za darmo”. W ramach pakietu „Telewizja i Internet” usługa Telewizji Osobistej będzie dostępna nieodpłatnie do końca 2016 roku. Dodatkowo usługa internetowa zakupiona w pakiecie z Telewizją będzie o 15 zł miesięcznie tańsza niż w przypadku zakupu samego internetu. Standardowa cena Telewizji Osobistej, która będzie obowiązywać po okresie promocyjnym, czyli od stycznia 2017 roku to 35 zł.

To nie wszystko. W ramach nowej oferty, w przypadku zakupu samej usługi internetowej, również do końca roku abonament będzie za 0 zł - i to niezależnie od prędkości. Od stycznia 2017 roku za Internet 10 Mb/s klienci zapłacą 39,90 zł, 50 Mb/s - 49,90 zł, 100 Mb/s - 59,90 zł, a za prędkość 300 Mb/s - 69,90 zł.

- Nowa oferta i kampania pozwolą zaangażować klientów i dotrzeć do nowej, szerszej grupy docelowej. Chcemy zbudować unikalny charakter marki - wzmocnić skojarzenie Netii z telewizją. To wszystko będzie zadaniem nowej kampanii reklamowej. Planujemy wykorzystać różnorodne formy przekazu i kanały komunikacji. Stawiamy na nowoczesność i innowacje

- wyjaśnia Michał Zawadzki, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu.


Kulki w nowej kampanii i nowe formaty w digitalu

1 czerwca br. startuje nowa kampania reklamowa. Obejmie radio, telewizję, social media, outdoor i kampanię display. W ramach kampanii promowana będzie oferta telewizji Netia. Temat kampanii to możliwość wyboru pakietów telewizyjnych dostosowanych do preferencji użytkowników w myśl hasła „Nie płać za to, czego nie oglądasz”. Dodatkowo kampania będzie informowała o nowej promocji w ramach pakietu TV + Internet „Telewizja za 0 do końca roku”. W ramach nowej kampanii, dotychczas wykorzystywane w identyfikacji wizualnej Netii kropki przemieniają się w kulki, które będą głównymi bohaterami form reklamowych .

- Postawiliśmy na ewolucję dotychczasowego symbolu marki, czyli kropek. W nowej kampanii stają się one pełnowymiarowymi kulkami. Chcemy, aby w ten sposób stały się one bliższe naszym odbiorcom - nadamy im różne cechy, to pozwoli na identyfikację z nimi. Szczególnie ważne w tej kampanii będą humor, kreatywność i empatia

- tłumaczy Paweł Masiukiewicz, kierownik do spraw komunikacji marketingowej.


Netia mocno stawia także na nowe, kreatywne formaty. W ramach kampanii digital wykorzystywane będą m.in. interaktywne formy reklamowe - gry umożliwiające zabawę potencjalnych odbiorców kampanii.

- Uwzględniając trendy konsumpcji mediów szacujemy, że poprzez formaty emitowane wyłącznie w TV nie dotrzemy aż do 12 proc. naszej grupy docelowej. Dlatego bardzo mocno postawiliśmy na obecność w internecie. Jesteśmy przekonani, że proponowane przez nas formaty pozwolą zaangażować odbiorców

- dodaje Paweł Masiukiewicz.


Za strategię, format kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Brasil Warszawa, za strategię mediową i zakup mediów - Dentsu Aegis Network, za kampanię digital - Value Media.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii IPTV na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...