dodano: 2016-06-13 12:45 | aktualizacja:
2016-06-13 13:29
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Liberty Global
Do oferty UPC Biznes wprowadzono rozwiązanie telefoniczne dla firm z sektorów SoHo (Small office/Home office) oraz SME (small and medium-sized enterprises, małych i średnich przedsiębiorstw) - Biznes Wirtualną Centralę. Dotychczas z usługi mogły korzystać jedynie duże firmy, a od czerwca br., dostępna jest dla wszystkich, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności. Jak zapewnia operator, Biznes Wirtualna Centrala to propozycja, która nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego, dodatkowej infrastruktury czy zakupu urządzeń i jednocześnie zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje - przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- UPC Biznes od lat oferuje innowacyjne i stabilne rozwiązania, które wspierają rozwój działalności klientów. Usługa Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązanie dla firm, które oczekują pełnej funkcjonalności centrali telefonicznej bez inwestycji w urządzenia i wsparcie techniczne - czytamy w komunikacie.
Jak informuje operator, profesjonalne powitanie osoby dzwoniącej, odebranie każdego telefonu, czy zapewnienie, że połączenie zostanie skierowane do właściwej osoby w firmie to standard budowania profesjonalnego wizerunku każdej, nawet małej firmy. Na taką potrzebę odpowiada Biznes Wirtualna Centrala. Usługa zapewnia takie same funkcjonalności podstawowe, jak tradycyjna centrala, a dodatkowo jest wzbogacona o funkcje dodatkowe, niedostępne w tradycyjnych rozwiązaniach. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes. Klienci korzystający z usługi UPC Biznes, nie poniosą dodatkowych kosztów na zakup drogich urządzeń telekomunikacyjnych. W ramach usługi, operator udostępnia klientowi aparaty telefoniczne firmy Yealink. - Pozwala to znacząco ograniczyć koszty związane nie tylko w inwestycją w sprzęt, ale także utrzymaniem obsługi centrali - czytamy w komunikacie.
Według zapewnień operatora, atutem usługi Biznes Wirtualna Centrala jest prostota i łatwość korzystania z zaawansowanych funkcjonalności. Klient otrzymuje plan numeracji wewnętrznej, usługę Automatyczny Sekretariat - czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu wyboru. Efektywne zarządzanie połączeniami w firmie zapewni funkcja „Grupa zbiorcza”, dzięki której każdy telefon zostanie odebrany przez przekierowanie do kolejnej zdefiniowanej osoby, jeśli adresat połączenia jest nieosiągalny. - Pełne wsparcie utrzymania usługi jakie oferuje UPC Biznes w standardzie oraz łatwość zarządzania usługą przez panel administracyjny znacznie ograniczają koszty firmy na wewnętrzną obsługę systemu. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne numery czy usługi bez potrzeby dodatkowych inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bez kosztową komunikację między nimi - czytamy w komunikacie.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.