Jak zapewnia operator, Inea idzie z duchem czasu i stawia na nowoczesne drogi dotarcia do klienta. Właśnie wystartowała platforma content marketingowa operatora, która wpisuje się w pozycjonowanie marki „Jesteś IN”. Za przygotowanie strategii content marketingowej odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine. W ramach koncepcji agencja przygotowuje szereg działań prowadzonych na platformie „Magazyn ZaINspirowani” (przejdź na stronę). Specjalny program pojawi się ponadto w telewizji WTK.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie, „ZaINspirowani” to serwis, który jest miejscem inspiracji oraz edukacji dla internautów szukających ciekawych wydarzeń w Wielkopolsce i nowinek technologicznych. Użytkownicy znajdują tu recenzje filmów, artykuły, sondy, quizy, infografiki, nowości i porady techniczne, a także informacje gdzie warto być. Nie brakuje również wyjątkowych gości z naszego regionu, którzy opowiadają, jak technologia wspiera ich w realizacji pasji, biznesie czy efektywniejszej pracy.
Przewodnikami po świecie „ZaINspirowanych” jest troje bohaterów sieci Inea, którzy przedstawiają go ze swojej perspektywy i podrzucają pomysły, jak „być IN”. I tak, Katarzyna, jako matka, opowiada m.in. jak spędzić lato w mieście z dzieckiem. Z kolei Dawid - pełen energii student - przybliża temat nowych technologii. Dariusz natomiast serwuje bezcenne porady np. na temat płacenia rachunków.
Jak zapewnia operator, Inea INspiruje nie tylko online, ale też na antenie telewizji WTK z cotygodniowym magazynem „ZaINspirowani”. W każdy piątek o 19:50 WTK serwuje dawkę informacji z kategorii „telekino”, „onIine”, „na Iinii” czy „lawina zdarzeń”.
Współpracę między GoldenSubmarine oraz marką Inea przy tym projekcie nawiązano w ramach przetargu, a umowa została podpisana do końca 2016 roku.
„ZaINspirowani” - emisja w piątki o 19:50 w WTK.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.