reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat liderem oglądalności w lipcu w obu grupach

dodano: 2016-08-15 17:07
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

Polsat Jak informuje nadawca, telewizja Polsat w lipcu br. nie miała sobie równych i była najczęściej wybieraną telewizją w Polsce, zarówno w grupie wszystkich widzów (4+) jak i w grupie wiekowej 16-49. Stacja jest liderem oglądalności w grupie komercyjnej od stycznia br., podobnie jak cała grupa Polsat, która w lipcu br. w tej grupie zanotowała udziały na poziomie 25,1 proc. Lepsze udziały niż przed rokiem uzyskały m.in. takie kanały jak TV6, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat News i Polsat JimJam. Wśród przebojów znalazły się m.in. piłkarskie mistrzostwa Europy, Liga Światowa, Disco Hit Festival Kobylnica 2016, „Sami swoi”, „Iluzja”, „Przebojowe lato Radia Zet i Polsatu” i „Wydarzenia”.

Cyfrowy Polsat kanały nadawcy


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W lipcu br. na antenach Polsatu można było śledzić m.in. finisz piłkarskich mistrzostw Europy z Francji, czy kolejną edycję cieszącego się dużą popularnością Disco Hit Festival Kobylnica. Za cały miesiąc Polsat zanotował 12,8 proc. udziałów w grupie komercyjnej pokonując TVN - 11,4 proc. i obie anteny telewizji publicznej, TVP1 - 6,9 proc. i TVP2 - 5,3 proc. W grupie wszystkich widzów (4+) Polsat również okazał się najlepszy osiągając 10,9 proc. udziałów, wobec 10,2 proc. - TVP1, 9,5 proc. - TVN oraz 6 proc. - TVP2.

Jak czytamy w komunikacie, świetny wynik lipca umacnia Polsat na prowadzeniu w tegorocznym rankingu oglądalności w grupie komercyjnej. Stacja od stycznia br. jest liderem w tej grupie notując 13,2 proc. udziałów, wobec 12,6 proc. - TVN, 7,7 proc. - TVP1 i 7 proc. - TVP2.

Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych lipca br. na antenie Polsatu znalazły się m.in. decydujące mecze UEFA Euro 2016 (więcej tutaj), Disco Hit Festival Kobylnica 2016 (więcej tutaj), mecz w Lidze Światowej siatkarzy Polska - Serbia (więcej tutaj), komedia „Sami swoi”, „Mega Hit” - „Iluzja”, koncert „Przebojowe lato Radia Zet i Polsatu” (więcej tutaj), a także nadawany codziennie program informacyjny „Wydarzenia” (więcej tutaj).
 
Disco Hit Festival Kobylnica 2016 poprowadziła Agnieszka Kaczorowska, foto: Cyfrowy Polsat
Disco Hit Festival Kobylnica 2016 poprowadziła Agnieszka Kaczorowska, foto: Cyfrowy Polsat


Liderem w grupie komercyjnej w lipcu br. byłą również cała grupa Polsat, która zanotowała 25,1 proc. udziałów. Wśród kanałów, które osiągnęły najwyższy wzrost udziałów w stosunku do lipca ubiegłego roku są: Polsat - z 12 proc. na 12,8 proc., Polsat News - z 0,9 proc. na 1,1 proc. czy Polsat 2 z 1,7 proc. na 1,8 proc. Lepsze udziały niż przed rokiem uzyskały także m.in. Polsat Sport, Polsat Sport News, TV6 i Polsat JimJam. W okresie styczeń - lipiec br. grupa Polsat również była liderem w grupie wiekowej 16-49, z udziałami 24,9 proc., a w grupie wszystkich badanych zajęła drugie miejsce, z wynikiem 22,5 proc. (dane za Cyfrowym Polsatem).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...