Grupa Kapitałowa Kino Polska TV S.A. (należąca do SPI International B.V.) opublikowała wyniki za pierwsze półrocze 2016 roku. Marża EBITDA grupy za pierwszych sześć miesięcy 2016 roku wyniosła około 24,4 mln zł - to wzrost o 20 proc. w perspektywie rok do roku. Przychody grupy ze sprzedaży w pierwszych sześciu miesiącach 2016 roku wyniosły ponad 56 mln zł, o 6 proc. więcej niż w rekordowym pierwszym półroczu 2015 roku (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Do wzrostu przyczynił się przede wszystkim rozwój należących do grupy kanałów płatnych i zwiększenie przychodów reklamowych - informuje nadawca. W porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku, w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku kanały Filmbox i kanały tematyczne zwiększyły wpływy o około 14 proc., a wpływy z reklam w kanałach marki Kino Polska wzrosły o 9 proc. Dodajmy, iż za sprzedaż reklam w polskich stacjach nadawcy odpowiada firma Polsat Media, należąca do Cyfrowego Polsatu (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.