„Muzyka daje radość” - pod takim hasłem 1 września br. rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje (Agora) z udziałem Marcina Prokopa. W reklamach stacji, prezentowanych m.in. w telewizji, kinach, prasie i internecie, dziennikarz zachęca wszystkich do słuchania Radia Złote Przeboje i czerpania radości z muzyki, którą proponuje stacja. Hasło „Muzyka daje radość” jest też nowym linerem rozgłośni i tytułem nowej zabawy dla słuchaczy.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Muzyka jest moją ulubioną legalną używką i źródłem nieustającej radości. Jestem od niej uzależniony od wielu lat i mam nadzieję, że razem z Radiem Złote Przeboje będziemy tym dobrym nałogiem zarażać innych. Nie znam ludzi, którzy przynajmniej od czasu do czasu nie lubią posłuchać łatwo wpadających w ucho przebojów, nawet jeśli na co dzień są zatwardziałymi metalowcami albo fanami muzyki poważnej. A Radio Złote Przeboje spełnia obietnicę zawartą w swojej nazwie - dostarcza ich całe mnóstwo. Zarówno klasyków, które dają nam radość, bo zgodnie z zasadą inżyniera Mamonia słyszeliśmy je już wiele razy, jak i zupełnych nowości
- komentuje Marcin Prokop, który od września br. pojawił się też na antenie Radia Złote Przeboje w roli prowadzącego.
Jego program pod tytułem „Siła wyższa” nadawany jest od poniedziałku do piątku o godzinie 12:10 (więcej tutaj).
Nowe reklamy Radia Złote Przeboje z hasłem „Muzyka daje radość” można oglądać od 1 września br. W spotach telewizyjnych Marcin Prokop przechadza się po mieście, słuchając w Radiu Złote Przeboje piosenki „Happy” Pharella Williamsa. Dzięki muzyce jego dzień jest bardziej radosny i pełen niespodzianek. Reklamy są emitowane w ogólnopolskich stacjach komercyjnych (m.in. TVN, Polsat) i kilkudziesięciu stacjach tematycznych, kinach Helios w całej Polsce oraz serwisach i aplikacjach Ipla, Onet, Gazeta.pl, YouTube oraz Facebook.
Dodatkowo kreacje ze zdjęciem Marcina Prokopa, hasłem kampanii i logotypem Radia Złote Przeboje będzie można zobaczyć na nośnikach reklamowych AMS w kilkunastu największych polskich miastach oraz w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Fakt”). Materiały promocyjne będą też obecne na stronie internetowej rozgłośni oraz na profilach Radia Złote Przeboje w mediach społecznościowych.
- Nasza nowa kampania promocyjna świetnie pokazuje, ile radości daje słuchanie Radia Złote Przeboje. Jestem pewien, że do Marcina Prokopa szybko przyłączą się kolejne osoby, dla których muzyka ma ogromne znaczenie w codziennym życiu, zapewnia dobry nastrój i energię na każdą porę dnia
- mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory (GRA) do spraw programu i promocji.
Nową kampanię Radia Złote Przeboje „Muzyka daje radość”, we współpracy z działem programu i promocji GRA, przygotowała agencja Young & Rubicam wyłoniona w drodze przetargu. Za udźwiękowienie reklamy odpowiadało SVG Studio, za planowanie i zakup mediów - SMG Starlink oraz dział programu i promocji GRA.
W poniedziałek, 5 września br. na antenie Radia Złote Przeboje rozpocznie się też konkurs dla słuchaczy „Muzyka daje radość”. W zabawie, opartej na rywalizacji dwóch osób, do wygrania będą słuchawki z limitowanej, specjalnej edycji Radia Złote Przeboje, złote smartfony z aplikacją do słuchania stacji oraz bilety na dowolny koncert w Polsce. Konkurs będzie rozgrywany na antenie trzy razy dziennie, od poniedziałku do piątku, przez 5 tygodni.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.