- Naszą ambicją jest przekształcenie marki TLC w prawdziwy lovebrand. Telewizję pełną emocji, która inspiruje i angażuje polskich widzów za pośrednictwem wielu ekranów. Współpraca z Agatą Młynarską, osobą niezwykle dynamiczną, z ogromnym doświadczeniem w mediach i komunikacji, pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania polskiej widowni i wejść z nią w jeszcze bliższy dialog.
- powiedziała Katarzyna Kieli,
President & Managing Director, Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).
- Współpraca z TLC to dla mnie zupełnie nowe, ekscytujące wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że będę miała możliwość wykorzystania swojego dotychczasowego doświadczenia w realizacji pomysłów, które pozwolą polskiej publiczności odnaleźć siebie w tej silnej, międzynarodowej marce
– podkreśliła Agata Młynarska.
SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023
12 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
569 zł Więcej...