reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Agata Młynarska rozpoczyna współpracę z telewizją TLC

dodano: 2016-09-05 12:44
autor: Janusz Sulisz | źródło: TLC

Agata Młynarska TLC 360px.jpg TLC to jedna z flagowych marek w portfolio Discovery w Polsce. Od blisko 6 lat porusza serca polskich odbiorców, opowiadając prawdziwe, czasem zaskakujące, ale zawsze pełne emocji historie. Stacja chce jeszcze bardziej zbliżyć się do widzów w Polsce – od września br. zespół TLC wzmocni doświadczona dziennikarka, producentka oraz osobowość telewizyjna - Agata Młynarska. Stanie ona na czele kolejnego etapu rozwoju kanału, dostosowując go do wymagań polskiej widowni.

Agata Młynarska TLC 760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja TLC to jeden z największych międzynarodowych sukcesów Discovery. Za jej pośrednictwem ponad 330 milionów odbiorców na świecie śledzi losy Buddiego Valastro („Słodki biznes”), kibicuje poszukiwaniom wymarzonych sukien ślubnych z pomocą Randiego Fenoli („Salon Sukien Ślubnych”) oraz towarzyszy życiowym perypetiom Whitney Thore, która mimo znacznej nadwagi jest szczęśliwą, spełnioną i emanującą seksapilem kobietą („Szczęście nie zna wagi”).

TLC to jednak nie tylko popularne, międzynarodowe formaty. Kanał stara się pozostać jak najbliżej polskiego widza - zaprasza swoje zagraniczne gwiazdy do Polski, organizuje charytatywne imprezy plenerowe oraz realizuje wiele lokalnych produkcji („Salon Sukien Ślubnych: Polska”, „Undressed: randka w łóżku”, „Seks bez tajemnic”).

 - Naszą ambicją jest przekształcenie marki TLC w prawdziwy lovebrand. Telewizję pełną emocji, która inspiruje i angażuje polskich widzów za pośrednictwem wielu ekranów. Współpraca z Agatą Młynarską, osobą niezwykle dynamiczną, z ogromnym doświadczeniem w mediach i komunikacji, pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania polskiej widowni i wejść z nią w jeszcze bliższy dialog.
 - powiedziała Katarzyna Kieli,
President & Managing Director, Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).
 
- Współpraca z TLC to dla mnie zupełnie nowe, ekscytujące wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że będę miała możliwość wykorzystania  swojego dotychczasowego doświadczenia w realizacji pomysłów, które pozwolą polskiej publiczności odnaleźć siebie w tej silnej, międzynarodowej marce 
– podkreśliła Agata Młynarska.


Agata Młynarska rozpocznie współpracę z Discovery z początkiem września br. jako Head of TLC Development. Będzie ściśle współdziałać z dotychczasowymi zespołami - programowym oraz marketingowym, wypracowując dalszą, w pełni zintegrowaną strategię stacji.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

569 zł Więcej...