reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Vectra z kampanią „Wszystko na maksa”

dodano: 2016-09-16 16:44
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Vectra

Vectra Wszystko na maksa 16 września br. wystartowała jesienna kampania promocyjna Vectry pod hasłem „Wszystko na maksa”. Dzięki niej klienci Vectry mają możliwość testowania pełnego pakietu usług, przez ponad 2 miesiące, bez żadnych opłat. Oferta dotyczy wszystkich usług i jest skierowana zarówno do obecnych, jak i nowych klientów. W swojej szerokiej komunikacji operator po raz kolejny wykorzystał wizerunek znanego artysty - Wojciecha Mecwaldowskiego, popularnego aktora filmowego i telewizyjnego.

Vectra Wszystko na maksa


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Wszystko na maksa” oznacza możliwość skorzystania z 218 programów telewizyjnych, w tym 80 w wersji HD i wszystkich pakietów Premium (zawierających m.in. HBO, Canal+, Eleven Sports) przez ponad 2 miesiące bez dodatkowych opłat. Ponadto, wybierając usługę internetową, abonenci będą mogli surfować w sieci z maksymalną prędkością łącza, osiągającą nawet do 150 Mb/s, a w przypadku telefonii komórkowej z nielimitowanych rozmów i SMS-ów oraz 15 GB internetu. Natomiast wybierając paczkę produktów, klienci otrzymają wszystkie powyższe benefity, każdej wybranej usługi.
 

Nowa oferta Vectry to ukłon w stronę Klienta, który pozostaje w centrum naszego zainteresowania. Dbanie o jego satysfakcję, jak również szeroko pojęta jakość jest dla nas priorytetem. Dlatego jesienna promocja Vectry daje naszym Klientom możliwość skorzystania z pełnych usług z naszego portfolio, by Ci mogli zapoznać się z nimi i zadecydować, co ich interesuje i w jakim zakresie. Szczególnie, że zbliżają się długie jesienno-zimowe wieczory. Warto również podkreślić, że oferta Vectry stale się poszerza i daje coraz więcej dobrej rozrywki i zabawy nie tylko przed telewizorem, ale również korzystając z szybkiego internetu, czy telefonii komórkowej z atrakcyjnymi planami taryfowymi

– powiedział Rafał Brzezowski, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu.

Kampania „Wszystko na maksa” wystartowała 16 września i potrawa do końca bieżącego roku. Obejmie największe stacje telewizyjne, radio, oraz outdoor w wybranych miastach, internet oraz materiały BTL. W spotach główną rolę odgrywa Wojciech Mecwaldowski, który po raz kolejny wciela się w pracownika Vectry. Tym razem pojawia się on jako konsultant infolinii.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polskie kablówki


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik VU+ SOLO SE V.2 (wersja dual)

SOLO SE - Version 2 znanego tunera Solo SE firmy...

750 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

199 zł Więcej...

Odbiornik VU+ ZERO Black

VU+ ZERO - najnowszy model firmy VU+ na Linuksie z...

415 zł Więcej...
reklama