Kampania „Wszystko na maksa” wystartowała 16 września i potrawa do końca bieżącego roku. Obejmie największe stacje telewizyjne, radio, oraz outdoor w wybranych miastach, internet oraz materiały BTL. W spotach główną rolę odgrywa Wojciech Mecwaldowski, który po raz kolejny wciela się w pracownika Vectry. Tym razem pojawia się on jako konsultant infolinii.Nowa oferta Vectry to ukłon w stronę Klienta, który pozostaje w centrum naszego zainteresowania. Dbanie o jego satysfakcję, jak również szeroko pojęta jakość jest dla nas priorytetem. Dlatego jesienna promocja Vectry daje naszym Klientom możliwość skorzystania z pełnych usług z naszego portfolio, by Ci mogli zapoznać się z nimi i zadecydować, co ich interesuje i w jakim zakresie. Szczególnie, że zbliżają się długie jesienno-zimowe wieczory. Warto również podkreślić, że oferta Vectry stale się poszerza i daje coraz więcej dobrej rozrywki i zabawy nie tylko przed telewizorem, ale również korzystając z szybkiego internetu, czy telefonii komórkowej z atrakcyjnymi planami taryfowymi
– powiedział Rafał Brzezowski, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu.
Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
319 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023
12 zł Więcej...SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...