Justyna Ganczarek-Jach, dotychczasowa menedżer do spraw sprzedaży Telewizji Puls, awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. To nowe stanowisko w firmie utworzone po połączeniu Działów Sprzedaży i Marketingu. Justyna Ganczarek-Jach oprócz sponsoringu, sprzedaży specjalnej i współpracy z brokerem reklamowym będzie teraz odpowiedzialna również za działania marketingowe Telewizji Puls, promocję obu kanałów nadawcy (takich jak TV Puls i Puls 2) oraz wsparcie działań Fundacji TV Puls „Pod Dębem”. Ponadto Przemysław Wzorek, dotychczasowy dyrektor marketingu, kończy współpracę z Telewizją Puls.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Justyna Ganczarek-Jach jest związana z Telewizją Puls od lipca 2013 roku (więcej tutaj). Jak czytamy w komunikacie, jako menedżer do spraw sprzedaży z sukcesem zoptymalizowała pracę Działu Sprzedaży i przyczyniła się do zwielokrotnienia jego przychodów.
Justyna Ganczarek-Jach ma wykształcenie marketingowe (Szkoła Główna Handlowa/SGH). Swoją karierę rozwijała m.in. w Biurze Reklamy TVP i w firmie Polsat Media (grupa Cyfrowy Polsat), a ponadto współtworzyła stację telewizyjną TTV należącą do Grupy TVN (Scripps Networks Interactive).
Justyna Ganczarek-Jach przejmuje obowiązki dyrektora marketingu Telewizji Puls od Przemysława Wzorka, który z dniem 30 września 2016 kończy współpracę z Telewizją Puls (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.