Jak poinformował nadawca, we wrześniu 2016 roku Telewizja Puls jako nadawca osiągnęła 6,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza ponad 14-procentowy wzrost w porównaniu z wrześniem 2015 roku (SHR%, All 16-49). Tym samym Telewizja Puls umacnia swoje trzecie miejsce w Polsce wśród komercyjnych grup telewizyjnych (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał TV Puls we wrześniu 2016 roku osiągnął 4,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza 18-procentowy wzrost w porównaniu z wrześniem 2015 roku, a drugi kanał Telewizji Puls - Puls 2 - urósł o prawie 8 procent rok do roku osiągając 1,97 proc. (SHR%, All 16-49) udziału w rynku.
Jak informuje nadawca, jeszcze lepsze wyniki oba kanały Telewizji Puls osiągnęły wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej (NTC). TV Puls z rezultatem 6,55 proc. zajął piąte miejsce w Polsce, plasując się tuż za TVP1, a Puls 2 z wynikiem 4,84 proc. zajął ósmą pozycję w kraju. Tym samym Telewizja Puls jako nadawca osiągnęła 11,39 proc. (SHR%, All DVB-T 16-49) udziału w rynku, co oznacza ponad 4-procentowy wzrost w porównaniu z wrześniem 2015 roku (dane za Telewizją Puls).
We wrześniu br. w kanałach Telewizji Puls można było zobaczyć m.in. filmy, seriale, programy factual i animacje.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.