Jak poinformował nadawca, program „Ślub od pierwszego wejrzenia” gromadzi przed telewizorem średnio blisko 1,5 mln widzów, co przekłada się na prawie 20 proc. udziałów w grupie komercyjnej. TVN jest liderem poniedziałkowego, wieczornego pasma.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Ślub od pierwszego wejrzenia” to budzący na całym świecie wielkie emocje eksperyment telewizyjny, w którym dobrane przez ekspertów pary poznają się dopiero na własnym ślubie. Program, od 3 października br., można obejrzeć w poniedziałkowe wieczory na antenie TVN (więcej tutaj). Pierwsze trzy odcinki zgromadziły średnio blisko 1,5 mln widzów, co dało stacji 20 proc. udziałów w grupie komercyjnej (dane za TVN).
- Pomysł na pewno budził kontrowersje, zresztą nie tylko u nas. Ale myślę, że jeśli ktoś zaczął oglądać ten program to przekonał się, że nie ma tu żadnej zabawy uczuciami. To jest prawdziwe życie. Prowadzony na serio eksperyment, który skłania do zastanowienia się nad naturą związków dwojga ludzi
- tłumaczy Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
Eksperci programu - profesor Bogusław Pawłowski, seksuolog Monika Staruch, psycholog Piotr Mosak - dopasowali trzy pary: Ewę i Dariusza, Magdalenę i Krystiana oraz Natalię i Jacka. Do tej pory tylko pierwsza z par zdecydowała się powiedzieć „tak” nieznajomej osobie. Czy kolejni uczestnicy także zdecydują się na ten krok? Odpowiedź poznamy oglądając TVN.
„Ślub od pierwszego wejrzenia” - emisja w poniedziałki o 22:30 w TVN (TVN HD).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.