reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Lifetime zachęca do regularnych badań piersi [wideo]

dodano: 2016-10-24 00:57
autor: Łukasz Knapik | źródło: A+E Networks Poland

Lifetime „Ceń swoje życie” Październik to miesiąc walki z rakiem piersi. Z inicjatywy telewizji Lifetime powstała międzynarodowa kampania „Ceń swoje życie”, na którą składa się seria filmów zachęcają kobiety do wykonywania regularnych badań profilaktycznych. Kampania została stworzona przez A+E Networks w Ameryce Południowej i została wdrożona na ponad 100 rynkach, na których dostępny jest Lifetime. Projekt ten zdobył trzy nagrody Promax BDA Global Excellence 2016, jak również wyróżnienie Cannes Lion Health and Wellness Education and Services and Awareness (w czerwcu 2016 roku).

Lifetime „Ceń swoje życie”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak informuje polskie Ministerstwo Zdrowia, rak piersi to najczęstsza choroba nowotworowa wśród kobiet. Głównym powodem, dla którego tak wiele kobiet nadal umiera na raka, jest zbyt późne wykrycie choroby. Wyniki badań dowodzą, że kobiety, które regularnie wykonują mammografię, dużo rzadziej umierają z powodu raka piersi. Mammografia to badanie, które za pomocą promieni rentgenowskich pozwala wykryć raka piersi we wczesnym stadium rozwoju - gdy leczenie jest dużo bardziej skuteczne. Ważnym elementem profilaktyki jest również samobadanie piersi. Już od 20. roku życia każda z pań powinna regularnie badać piersi, a raz w roku takie badanie powinno być wykonane przez ginekologa, chirurga lub onkologa.

Spot promujący kampanię telewizji Lifetime „Ceń swoje życie”:



Za wdrożenie pomysłu i kreację odpowiadają Nathalie Alvarez (marketing director), Pedro Gonzalez (creative director), Boris Felipe (onair director), Laura Perez (marketing manager), Irene Ochoa (onair manager), Eduardo Ruiz (President A+E Networks Latin America) oraz Lauren Levenson (VP & GM Lifetime Latin America). Kampanię kreatywnie wspierała również agencja Totuma Communications & Design z Hubertem Reinfeldem jako Creative Directorem.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

569 zł Więcej...