Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na
NTV Prawo nie zabraknie programów i seriali dokumentalnych o sądownictwie.
NTV Style z kolei zaproponuje programy o remontach, podróżach i sztuce kulinarnej. Będą to pozycje, które nie weszły do ramówki federalnej telewizji
NTV. Nadawca liczy, że widownia kanałów wyniesie około 3-5 mln osób.
NTV Prawo i
NTV Style mają się znaleźć w pakietach podstawowych.
Popularne seriale
NTV będą oferowane na antenie
NTV Serial, który będzie dostępny w droższych pakietach premium. Pod koniec 2017 roku, gdy poziom oglądalności sięgnie do 1 mln abonentów, twórcy zorganizują przedpremierowe pokazy na głównej antenie
NTV.
Wszystkie kanały tematyczne
NTV zarabiać mają na opłatach od operatorów, a więc nie będą emitować reklam. Ich dystrybucją zajmie się firma
Red Media, która jest częścią koncernu
Gazprom Media. Jeżeli w pierwszym roku nadawania dochody kanałów wyniosą 75 mln rubli, to będzie to bardzo dobry wynik. Koszt ich uruchomienia szacowany jest na kwotę kilkudziesięciu milionów rubli.
Według gazety
Kommersant, rośnie znaczenie autorskich kanałów tematycznych, które tworzą nadawcy federalni. Widownia w obecnym roku wyniosła 15,7%, a w roku ubiegłym 13,7%.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.