Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek, 21 listopada br. TV Toya po raz pierwszy nada audycję
„Konfrontacje”, w której zaprosi widzów do czynnego udziału. „Konfrontacje” to program na żywo, w którym zaproszeni goście dyskutują na bieżące, aktualne tematy społeczne i gospodarcze, zwłaszcza w ujęciu lokalnym. Tematyka tego cyklu zawsze wywołuje silny oddźwięk, czego potwierdzeniem są liczne telefony w trakcie trwania programu. Biorąc pod uwagę czas audycji – 40 minut, możliwość zabrania głosu przez telewidzów była mocno ograniczona. Wprowadzenie innowacji, polegającej na rozszerzeniu możliwości bezpośredniego wyrażenia opinii, niweluje te ograniczenia.
Istotą rozwiązania jest umożliwienie w najprostszy sposób, niepociągający za sobą kosztów, aktywnego uczestnictwa w programie, oceniania go lub udzielania odpowiedzi na zadane pytania.
Głosować można wciskając przycisk zielony na „tak” lub czerwony na „nie” na pilocie interaktywnego odbiornika cyfrowego (nazwanego 3G – trzecia generacja). Abonenci nieposiadający takiego odbiornika także mogą głosować za pomocą bezpłatnej aplikacji
Toya GO, dostępnej na tablecie lub smartfonie, w specjalnie przygotowanej zakładce –
Sonda TV Toya. Wyniki głosowania będą prezentowane w trybie ciągłym na ekranie, podczas trwania audycji.
– Wierzymy, że projekt wpisuje się w nowoczesne trendy korzystania z mediów w dobie cyfryzacji, wywrze znaczący wpływ na pogłębianie integracji lokalnej społeczności i w wyniku tego przyczyni się do wzrostu oglądalności oraz zadowolenia i lojalność widzów – mówi Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny TOYA. – Ten sam model komunikacji planujemy zastosować nie tylko w innych naszych cyklicznych audycjach, ale także rozbudowywać jego funkcjonalność – dodaje.
Wprowadzona innowacja jest autorskim rozwiązaniem Działu Rozwoju Toya.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.