dodano: 2016-11-18 14:42 | aktualizacja:
2016-11-19 15:07
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Vivendi/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak poinformowało Vivendi, odnotowano 1,9-krotną nadsubskrypcję obligacji, co - zdaniem koncernu - odzwierciedla zaufanie rynku w Vivendi. Ponadto spółka twierdzi, że emisja nowych obligacji wzmacnia potencjał Vivendi, by stać się światowym liderem w zakresie mediów i treści, nadając grupie jeszcze większą elastyczność.
Przypomnijmy, że
przychody Vivendi z płatnej telewizji we Francji i poza nią za 9 miesięcy 2016 roku wyniosły
3,902 mld euro w porównaniu z 4,034 mld euro za analogiczny okres roku poprzedniego (spadek o 2,7%).
Francuski koncern boryka się nie tylko z problemami finansowymi, ale także jest
w sporze sądowym z włoską spółką Mediaset po zerwaniu z nią porozumienia. Vivendi jest, poprzez Grupę Canal+, większościowym udziałowcem w platformie nc+, która na koniec września br. miała ok. 2,093 mln abonentów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.