Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do wyłączenia kanałów
Discovery z oferty
Trikolor TV dojdzie już
1 grudnia 2016 roku. Umowa na ich dystrybucję upływa 30 listopada i operator postanowił nie przedłużać jej ważności. Informacja jest potwierdzona przez przedstawiciela
Trikolor TV.
Z kolei dyrektor generalny
Media Alliance, Grigorij Ławrow, oświadczył, że
Trikolor TV nie wyjaśnił szczegółów podjętej decyzji. Dodał, że propozycja operatora stawia go w uprzywilejowanej pozycji w stosunku do całego rynku.
Trikolor TV ma bowiem analogiczne treści w innych kanałach, które są dostępne w pakiecie podstawowym.
Grupa
Discovery posiada znane kanały
Discovery Channel,
Animal Planet,
TLC i
Eurosport. Ich dystrybucją w Rosji zajmuje się firma
Media Alliance, wspólne przedsięwzięcie
Narodowej Grupy Medialnej i
Discovery Communications. Według danych
TNS Russia, w miesiącach styczeń – październik
Discovery zajął 8. miejsce wśród 300 kanałów niszowych z udziałem 0,37%.
Kommiersant podała, że jesienią 2014 roku narosło wiele rozbieżności pomiędzy operatorami płatnej telewizji a producentami treści. Było to spowodowane gwałtownym wzrostem kursu waluty, co doprowadziło do rewizji kontraktów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.