Jak poinformował nadawca, telewizja TTV awansowała w listopadzie br. na pierwsze miejsce w rankingu kanałów tematycznych w grupie komercyjnej (16-49). Udział stacji TTV w rynku wzrósł o 9,24 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2015 i wyniósł 2,01 proc. Rekordy oglądalności bił hit jesiennej ramówki - program „Damy i wieśniaczki.PL” - z udziałem 5,86 proc. SHR w grupie komercyjnej (16-49) [dane za TVN].
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Damy i wieśniaczki.PL” to seria, w której dwie kobiety z dwóch krańcowo różnych światów zamienią się rolami i życiem (więcej tutaj). Przez trzy dni okaże się, czy do bycia damą wystarczy mieć złotą kartę kredytową w portfelu, czy raczej potrzeba czegoś więcej. Bogate, pewne siebie i zadbane polskie damy pojechały na głęboką prowincję. Niektóre z nich po raz pierwszy w życiu. Tam czekała je ciężka, fizyczna praca, wstawanie z kurami i bieda na każdym rogu. Zderzone z codziennymi problemami życia na wsi próbowały opanować sytuację. W tym świecie nikt im nie zaserwuje na obiad sushi. Jak w tych warunkach damy poradziły sobie z gotowaniem dla wielodzietnej rodziny? Czy przeżyły kilka dni bez bieżącej wody i łazienki?
W tym samym czasie kobiety z prowincji, które na co dzień ledwo wiążą koniec z końcem, zasmakowały luksusu. Życie na bogato to ostatnia rzecz, której się spodziewały. Czy drogie kosmetyki, apartamenty i markowe ubrania zrobiły na nich wrażenie? Jak odnalazły się w wielkomiejskim życiu? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w programie „Damy i wieśniaczki.PL”, który obecnie jest powtarzany w TTV. Dodajmy, iż widzowie TTV mogą również oglądać ukraińską wersję programu „Damy i wieśniaczki”.
„Damy i wieśniaczki.PL” i „Damy i wieśniaczki. Ukraina” - emisja w TTV (TTV HD).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.