W listopadzie br. „Haps”, kulinarny format wideo portalu gazeta.pl (Agora), wprowadził nowe wersje językowe. Użytkownicy portalu społecznościowego Facebook mogą już oglądać dwa wideo „Haps” w czterech językach: po angielsku, niemiecku, czesku i węgiersku.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Po dużym sukcesie „Hapsa” w Polsce, postanowiliśmy przetestować ten format także na zagranicznych rynkach - takich, na których nie ma jeszcze mocnego lidera w tym segmencie. Przy wyborze zwracaliśmy uwagę przede wszystkim na to, aby zwiększać zasięg wśród użytkowników z podobnego kręgu kulturowego
- mówi Anna Gumkowska, dyrektor serwisów lifestylowych gazeta.pl.
Odcinki „Hapsa” po angielsku, niemiecku, czesku i węgiersku są publikowane na profilu „Hapsa” na Facebooku, a dzięki opcjom targetowania są widoczne dla osób korzystających z serwisu w danym języku.
Jak czytamy w komunikacie, „Haps” to internetowy format kulinarny portalu gazeta.pl prezentujący przepisy na pyszne i proste dania, które może zrobić każdy. Wideoprzepisy „Haps” można oglądać na Facebooku (przejdź na stronę) i na stronie internetowej projektu (przejdź na stronę). Dotychczas powstało ponad 300 odcinków, które na Facebooku wyświetlono łącznie ponad 35 mln razy, a na stronie - ponad 9 mln razy. Profil Haps na Facebooku obserwuje ponad 173 tys. osób (dane za Agorą). - Z formatu chętnie korzystają reklamodawcy - dotychczas pojawił się w działaniach promocyjnych takich marek, jak m.in. Barilla, Ikea, Hilcone, Lajkonik i Ambition - informuje Agora.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.