Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Znakomity dla Jedynki weekend w śpiewającym stylu otworzył finał
„Hit Hit Hurra!”. Ostatni odcinek tego talent show miał rekordową oglądalność. Zwycięstwo
Alicji Szemplińskiej obejrzało ponad 1,8 mln widzów przy udziałach 12,1 proc..
11 grudnia (niedziela) „
Teleexpress” uzyskał rekordowy wynik 4,9 mln widzów (32,3 proc.). Był on najchętniej oglądanym programem informacyjnym soboty i niedzieli, czym potwierdził, że jest jedną z najsilniejszych marek Telewizji Polskiej. Świetny wynik „Teleexpressu” cieszy tym bardziej, że widzowie zaaprobowali zmiany, jakie od sierpnia br. wprowadził jego nowy szef Klaudiusz Pobudzin. Widzowie docenili profesjonalizm nowych prezenterów: Michała Cholewińskiego i Rafała Patyry, unikatową formułę i niepowtarzalny styl programu.
„Blondynka” również zawróciła w głowach widzom.
Niedzielny odcinek zgromadził 3,2 mln fanów serialu, co przełożyło się na 18,8 proc. udziałów w rynku, a serial został najpopularniejszym programem pasma. Drugi odcinek nowej serii przyciągnął o 100 tys. widzów więcej niż poprzedni.
Świetne wyniki Jedynki to zasługa kibiców Zawodów Pucharu Świata.
Oglądał je co trzeci Polak, który ma telewizor.
Decydujący o zwycięstwie skok Kamila Stocha w niedzielnych zawodach obejrzało w
5 mln 751 tys. widzów Jedynki. 11 grudnia (niedziela) konkurs indywidualny w skokach narciarskich obserwowało w
TVP1 4 mln 478 tys. (średnia), a udziały wyniosły 31,9 proc. Także transmisja z sobotniego konkursu, w którym Polacy uplasowali się w czołowej piątce najlepszych, zainteresowała 4 mln 944 tys. osób (średnia widownia – 3 mln 901 tys., a udziały – 32,2 proc). Średnie udziały oglądalności w konkursie skoków narciarskich w tym tygodniu utrzymują się na podobnym poziomie co tydzień temu – 32 proc.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.