Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liczba aktywnych abonentów DTH w Indiach stanowiła na koniec trzeciego kwartału ub.r. prawie dwie trzecie (65,42 proc.) ogólnej liczby abonentów, w porównaniu z 66 proc. kwartał wcześniej. Baza aktywnych abonentów netto obejmuje także tych klientów, którzy tymczasowo zawieli swoje subskrypcje (na okres nie dłuższy niż 120 dni).
Od końca czerwca do końca września 2016 roku platforma
Dish TV dodała 400 tys. nowych abonentów,
Airtel Digital TV - 250 tys., a
Videocon d2h - 23 tys. nowych abonentów.
Reliance Digital TV nie odnotował wzrostu bazy abonentów, natomiast dane dla pozostałych operatorów DTH w Indiach -
Tata Sky i
Sun Direct - nie zostały podane do wiadomości publicznej.
Spośród sześciu prywatnych operatorów DTH w Indiach, najwięcej kanałów oferował
Tata Sky - 495, z czego 287 płatnych, natomiast
Dish TV oferował 232 kanały, głównie FTA.
Nadawca publiczny w Indiach
Doordarschan również oferuje usługę DTH (FTA) o nazwie
Free Dish, która - według szacunków - ma co najmniej 20 mln użytkowników.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.