reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Jaka oglądalność HGTV Home & Garden?

dodano: 2017-01-10 10:19 | aktualizacja: 2017-01-10 10:43
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVN

HGTV Home & Garden 7 stycznia 2017 roku na polskim rynku zadebiutował kanał tematyczny HGTV Home & Garden. To stacja lifestylowa dobrze znana w Stanach Zjednoczonych, a Polacy zobaczyli ją jako pierwsi w Europie. Jak podaje nadawca, w dniu startu kanał odnotował udział w grupie komercyjnej 16-49 na poziomie 0,48 proc. Następnego dnia (8 stycznia) udziały (SHR) wzrosły do 0,66 proc.

HGTV_czas-na-zmiany_760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Uruchamiając HGTV, spodziewaliśmy się sukcesu, a tak dobre wyniki w pierwszym weekendzie nadawania są najlepszą prognozą dla rozwoju kanału. Prawie 0,7% udziału w grupie 16-49 to wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych kanałów tematycznych. Widzowie spędzili średnio 40 minut przed telewizorem to najlepszy dowód siły naszej ramówki - powiedział Maciej Maciejowski, dyrektor pionu rozwoju biznesu i nowych mediów Grupy TVN.

Wśród najchętniej oglądanych programów w premierowy weekend stacji znalazły się produkcje polskie o tematyce ogrodniczej z prowadzącą Mają Popielarską oraz programy z udziałem Doroty Szelągowskiej („Domowe rewolucje”, „Dorota was urządzi”, „Polowanie na mieszkanie”). Wysokie wyniki odnotowały także propozycje z oferty zagranicznej kanału takie jak: „Łowcy domów” (House Hunters) czy „Misja: Remont” (Renovation Raiders).

HGTV Home & Garden to kanał z portfolio Scripps Networks Interactive. W USA nadaje przeszło 20 lat. Na polskim rynku pojawił się w wyniku przekształcenia kanału TVN Meteo Active. HGTV jest dostępny w ofercie Orange, Cyfrowego Polsatu, nc+, Vectry, UPC, Inei, Netii oraz innych operatorów kablowych takich jak Toya czy Multimedia.

HGTV Home & Garden jest skierowany przede wszystkim do mieszkańców dużych miast – ludzi, którzy postrzegają dom jako bezpieczne centrum życia rodzinnego i budowania dobrych relacji, ale również źródło inspiracji, wyraz własnej indywidualności, a także miejsce pracy, zabawy oraz relaksu. Kanał jest doskonałym wyborem nie tylko dla tych, którzy uwielbiają majsterkować i własnoręcznie tworzyć domowe ozdoby, ale także dla tych, którzy cenią sobie dobrą rozrywkę.

W ofercie stacji znajdują się lokalne programy przygotowane specjalnie na potrzeby HGTV takie jak: „Domowe rewolucje", „Rzeczy OdNowa", „Nowa Maja w ogrodzie" czy „Musisz to mieć". Widzowie mogą zobaczyć także sprawdzone międzynarodowe formaty - „Zarobić na remoncie" (Flip or Flop), „Domy z potencjałem" (Fixer Upper), „Poszukiwacze domów" (House Hunters), „Misja: Remont" (Renovation Raiders), „Podwórkowa reaktywacja" (Desperate Landscapes) czy „Wielka demolka" (Sledgehammer) oraz popularne pozycje z ramówki TVN („Perfekcyjna pani domu", „Polowanie na kuchnie").


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...