Oprócz relacji z najciekawszych momentów z rajdu, wyjaśnimy także jak w 2017 roku mistrzostwa świata zmieniły się pod względem technicznym. Zmiany regulaminowe wprowadzone przez FIA spowodowały, że zwężka w układzie dolotowym została zwiększona z 33 do 36 milimetrów. To sprawia, że moc samochodów wzrosła z 300 do 380 koni mechanicznych! Ponadto auta ważą aż o 25 kilogramów mniej. Samochody dostały również nowy pakiet aerodynamiczny.W wywiadzie dla brytyjskiego magazynu Autosport, kierowca fabrycznego zespołu Citroena, Kris Meeke powiedział - W tym roku nie ma faworyta do zdobycia mistrzostwa. Przed nami 13 rund, 4 fabryczne zespoły: Hyundai, M-Sport, powrót Citroena po rocznej przerwie oraz wracająca po 18 latach Toyota z nowym modelem Yaris WRC. W rajdowych mistrzostwa świata po Volkswagenie nikt płakać nie zamierza.
Z wszystkimi nowinkami technicznymi i przewidywaniami co do nowego sezonu widzowie zapoznają się już w poniedziałek 23 stycznia, podczas podsumowania rajdu Monte Carlo o godz. 22:40, tylko w Motowizji.Co zmiany oznaczają dla kierowców? – W opinii byłego mistrza świata z 2003 roku Pettera Solberga ogranicza to nieco agresywność prowadzenia samochodu, o czym zresztą rozmawialiśmy z Norwegiem w Grecji podczas wygranego przez niego finału Gymkhana Grid 2016 – mówi Łukasz Siudak dziennikarz Motowizji
Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC
Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...
109 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini
Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...
99 zł Więcej...