reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rynek płatnej telewizji w Rosji rośnie o 3,6%

dodano: 2017-01-21 17:15
autor: RO | źródło: kommersant.ru

Biznes wzrost Przez miniony 2016 rok liczba abonentów płatnej telewizji w Rosji wzrosła o 1,4 mln gospodarstw domowych, z których 70% wybrało technologię IPTV. Na taki wynik wpłynął operator Rostelekom, który buduje linie światłowodowe w małych miasteczkach i oferuje ich mieszkańcom usługi cyfrowe.

http://static-assets.komando.com/wp-content/uploads/2015/03/tv-970x546.jpg
tradycyjna telewizja


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po wstępnym podsumowaniu danych z 2016 roku, Rostelekom wykazał najbardziej wysokie tempo wzrostu bazy abonenckiej na rynku płatnej telewizji (w sumie o 8,8% do 9,4 mln użytkowników). Dawny lider w dynamice wzrostu, operator satelitarny Orion spadł na trzecie miejsce (5,5%), przegrywając z ER-Telekom (6,4%).

Liderem rynku płatnej telewizji pozostaje operator satelitarny Trikolor TV, którego baza abonencka powiększyła się o 2,9% do 12,14 mln abonentów. Tempo wzrostu telewizji satelitarnej w 2016 roku było dwukrotnie niższe (450 tys.) w porównaniu z rokiem wcześniejszym, w którym wyniosło 830 tys..

W bieżącym roku rosyjski rynek płatnej telewizji nadal będzie zwalniać, ale zachowa tendencję rosnącą. Zgodnie z aktualną prognozą firmy badawczej TMT-Consulting, w 2017 roku wzrost wyniesie o 1,9% do 43 mln gospodarstw domowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...