reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Turner International inwestuje w BigBalls Media

dodano: 2017-02-03 18:50
autor: Łukasz Knapik | źródło: Time Warner

Turner Turner International (Time Warner) i Bigballs Media podpisały umowę o strategicznej współpracy inwestycyjnej. To pierwszy projekt nowo powołanego pionu Turner’s Digital Ventures & Innovation Group. Jak czytamy w komunikacie, dla Turnera oznacza to wzmocnienie obecności w cyfrowych mediach sportowych, Bigballs Media i prowadzony przez nią portal Copa90 utwierdzą swoją pozycję wśród młodzieżowych portali piłkarskich.

Turner


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Turner International zainwestuje w BigBalls Media (BBM), firmę zajmującą się cyfrowymi mediami sportowymi. BBM jest właścicielem Copa90, piłkarskiej platformy wideo. BBM przeznaczy fundusze na wzmocnienie międzynarodowego rozwoju, produkcję i dystrybucję nowych treści, a także zwiększy zdolności do przesyłania danych. - Inwestycja wzmocni pozycję Copa90 jako silnej medialnej marki młodzieżowej - czytamy w komunikacie.

Jak informuje nadawca, spółka Turner’s Digital Ventures & Innovation Group została powołana, aby pracować nad wsparciem inwestycji, innowacji i rozwoju wewnątrz firmy. Współpraca z BBM już w pierwszym miesiącu funkcjonowania oznacza dążenie Turnera do wzmocnienia pozycji w branży cyfrowych mediów sportowych. Turner jest największym inwestorem certyfikatów serii B i wiodącym inwestorem strategicznym.

Równocześnie Turner i BBM podpisały porozumienie handlowe, które stwarza obu firmom możliwość wymiany wzajemnych doświadczeń w produkcji i dystrybucji treści. Współpraca stanowi rozwinięcie dotychczasowych relacji BBM z cyfrową marką sportową Bleacher Report, oddziałem Turnera.

Wieloplatformowe porozumienie handlowe obejmuje m.in. wspólną produkcję treści, tworzenie nowego kontentu dla kanałów własnych Turnera oraz nowe projekty sponsoringowe. Podpisana umowa ułatwia także współpracę BBM z poszczególnymi markami z portfolio Turnera, w tym Esporte Interativo, Turner Sports i CNN. Dodatkowo Aksel van der Wal, szef Digital Ventures & Innovation, dołączy do zarządu BBM, a Alex Vargas, dyrektor operacyjny Bleacher Report, znajdzie się w zarządzie jako obserwator.

- Nawiązywanie współpracy z wiodącymi markami to fundament naszej strategii rywalizacji we współczesnym, szybko zmieniającym się cyfrowym świecie. W naszej współpracy z BBM dostrzegamy wiele szans na kreatywne angażowanie nowych grup widzów, rozwijanie kolejnych punktów styku z pokoleniem millenialsów i oferowanie reklamodawcom nowych, innowacyjnych możliwości. Właśnie na takiej długoterminowej współpracy nam zależy i chcemy w tym kierunku się rozwijać

- mówi Aksel van der Wal, wiceprezes wykonawczy Turner’s Digital Ventures & Innovation Group.

- Do czasu mistrzostw świata w 2018 roku chcemy zostać najbardziej wpływowym medium piłkarskim na świecie. Współpraca z Turnerem to ważny krok, który przybliża nas do tego celu. Mieliśmy wiele interesujących ofert, ale ta była najbardziej przekonująca, ze względu na znakomity zespół Turnera i spójną wizję współpracy naszych marek. Inwestycja pozwoli przyśpieszyć nasz rozwój na kluczowych rynkach, zwiększyć możliwości przesyłu danych i rozbudować zespoły w Europie i USA. Oczywiście, co najważniejsze, pozwoli nam wciąż tworzyć najlepsze treści dla fanów piłki nożnej

- mówi Tom Thirlwall, dyrektor generalny BigBalls Media.

- Bleacher Report i Copa90 dzielą ogromną pasję do piłki nożnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej inwestycji i z ciągłego rozwijania wzajemnych relacji. Nasz wspólny projekt na Snapchacie, „Saturdays Are Lit”, postawił wysoką poprzeczkę dla działań, które mamy nadzieję wspólnie podejmować

- skomentował Alex Vargas, dyrektor generalny Bleacher Report.


Inwestycja w BBM to ostatni z serii podobnych projektów Turnera, pierwszy podjęty wspólnie z firmą spoza USA. W 2016 roku Turner nawiązała podobną współpracę z Refinery29 i Mashable. W 2015 roku Turner zakupił większość akcji w iStreamPlanet. Firma wciąż rozwija także Bleacher Report i CNN Digital. Spółka wprowadziła również pakiet cyfrowych produktów i aplikacji, aby wzmocnić zaangażowanie fanów flagowych kanałów, takich jak CNN, Cartoon Network, Boomerang i Adult Swim. To część długofalowej strategii rozszerzania wpływów Turnera w świecie cyfrowym.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV w sieci


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Dreambox DM920 Ultra HD Triple

Najnowszy odbiornik UHD cenionej marki Dreambox - model DM920 Ultra...

1699 zł Więcej...

Odbiornik Dreambox DM920 Ultra HD FBC

Najnowszy odbiornik UHD cenionej marki Dreambox - model DM920 Ultra...

1699 zł Więcej...

"SAT Kurier" abonament 2018 + książka ANTENY SATELITARNE

Promocyjny pakiet: roczna prenumerata SAT Kurier 2018 + książka tematyczna...

75 zł Więcej...
reklama