dodano: 2017-02-03 22:25
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Liberty Global
UPC Biznes, organizator programu dla przedsiębiorców „Think Big”, ogłosił 10 finalistów jego IV edycji. W programie realizowanym w nowej formule biorą udział przedsiębiorcy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, którzy rozwijają swój biznes w oparciu o nowoczesne technologie. Zgłaszane projekty są oceniane pod kątem potencjału biznesowego, oryginalności i synergii z rozwiązaniami poszukiwanymi przez UPC. Zgodnie z przesłaniem programu „Let’s do this business together”, zwycięzca otrzyma zaproszenie do współpracy z UPC, a także nagrodę pieniężną. Wydarzenie, podczas którego zostanie wyłonione najbardziej innowacyjne rozwiązanie, będzie miało miejsce w marcu br.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tym roku UPC realizuje program na nowych zasadach. Do rywalizacji mogli stanąć przedsiębiorcy nie tylko z Polski, ale także z Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier. Zgłaszane projekty powinny wykazać się potencjałem biznesowym w jednym z trzech obszarów: B2B, customer experience lub narzędzia i technologie marketingowe.
Do walki o zwycięstwo w IV edycji „Think Big” zakwalifikowało się 10 finalistów:
BetterSoftware - platforma w modelu SaaS pozwalająca na tworzenie aplikacji mobilnych umożliwiających klientom odbiór komplementarnych treści multiscreen (czyli zarówno na ekranie telewizora jaki tabletu czy smartfona);
CallPage - narzędzie do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie www;
Dolphio - producent oprogramowania dla rozpoznawania i tłumaczenia języka migowego;
Gamfi - platforma kreująca rozwiązania grywalizacyjne dla pracowników;
Lab4Motion - narzędzie badające zachowania klientów oraz personalizujące przekaz marketingowy na bazie analizy;
OnBoardX - narzędzie wspierające kreowanie przewodników (guides) po produktach usługach oraz opcjach produktu;
Samba TV - narzędzie do analizy treści telewizyjnych, personalizujące przekaz marketingowy/rekomendacje dla każdego użytkownika;
VoicePin - narzędzie do głosowej weryfikacji tożsamości;
Wandlee - narzędzie do automatyzacji procesu sprzedaży za pomocą botów wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji w każdym komunikatorze;
WellServed - aplikacja do bezgotówkowej obsługi w hotelach, restauracjach, sklepach umożliwiająca błyskawiczne zamawianie i płacenie za wybrane produkty.
- W tegorocznej edycji „Think Big” rozszerzyliśmy granice naboru do programu i zaprosiliśmy do współpracy przedsiębiorców z Europy Środkowo-Wschodniej. Wybraliśmy także nowe obszary biznesowe, w których poszukujemy obiecujących projektów. Zgłoszone do tej edycji koncepty udowadniają, jak ciekawie myślą i tworzą młodzi przedsiębiorcy. Dotychczas Liberty Global, właściciel UPC Polska, zainwestował ponad 150 mln dolarów w rozwój startupów. Dzięki realizacji takich programów jak właśnie „Think Big”, wspieramy potencjał i rozwój cyfrowej gospodarki
- mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.
W skład komisji konkursowej tegorocznej edycji „Think Big” weszli niezależni eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC Polska, w tym m.in.: Michał Olszewski - wiceprezydent miasta stołecznego Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna, Łukasz Wejchert - założyciel firmy Dirlango, inwestor związany z rynkiem medialnym, Arkadiusz Piechocki - współzałożyciel i partner w SpeedUp Venture Capital Group, Olga Kozierowska, promotorka przedsiębiorczości kobiet, Dariusz Żuk - twórca Polski Przedsiębiorczej oraz Frans-Willem de Kloet - prezes UPC Polska. Program „Think Big” został objęty patronatami honorowymi prze Ministerstwo Rozwoju oraz prezydenta miasta stołecznego Warszawy.
- Finał „Think Big”, który odbywa się wiosną każdego roku, stał się jednym z kluczowych, wyczekiwanych wydarzeń w Polsce prezentujących technologiczne trendy i innowacje. Uczestnicy nie tylko nawiązują w trakcie jego trwania nowe kontakty, ale także przyciągają uwagę inwestorów i najważniejszych mediów śledzących biznesowe trendy. Dzięki temu UPC nie tylko inspiruje, ale też realnie wspiera przedsiębiorców w odważnym myśleniu o swoim biznesie - informuje operator.
W tym roku UPC postanowiło również wyłonić polskie startupy, które już podbiły internet. Ranking „Big 6” wyróżnia te firmy, które dzięki innowacyjności, pasji, skutecznemu zaangażowaniu i silnemu przywództwu osiągnęły już biznesowy i wizerunkowy sukces (więcej tutaj). Od 27 grudnia 2016 roku do końca lutego br. poprzez specjalną stronę internetową można zagłosować na swojego faworyta (przejdź na stronę). Organizator rankingu ufunduje nagrodę w postaci pakietu 12 miesięcy internetu 600/60 Mb/s od UPC Biznes dla internauty, który w najbardziej kreatywny sposób uzasadni swój wybór. Zwycięzca głosowania - najlepszy z tytułowej „Big 6” - zostanie wyróżniony statuetką. Nagroda zostanie przyznana przez UPC Biznes podczas finału 4. edycji programu „Think Big” w marcu 2017 roku.
Partnerami „Think Big” są: D-Raft, SpeedUp Venture Capital Group, Aula Polska i Think Tank.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.