dodano: 2017-02-16 10:27 | aktualizacja:
2017-02-16 22:21
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: parabola.cz
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czechy
Na koniec 2016 roku platforma freeSAT w Czechach miała łącznie
111.500 abonentów - o 2.100 klientów mniej niż na koniec września ub.r. Operator stracił klientów także w trzecim kwartale (-1.700 klientów).
Przyczyny rezygnacji z freeSAT nie są znane. Spółka w tym okresie nie podnosiła cen swoich pakietów.
Słowacja
Na Słowacji w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2016 roku odnotowano zwiększone zainteresowanie ofertę freeSAT i operator zyskał tam nowych klientów - aż 3.600 klientów i ma łącznie
72.800 abonentów.
Przyczyną zwiększonego zainteresowania płatną telewizją na Słowacji prawdopodobnie jest zakończenie dystrybucji kanałów grupy Markíza (TV Markíza, TV Doma, TV Dajto) w ramach telewizji naziemnej w dniu 1 stycznia 2017 roku. Gospodarstwa domowe poszukują nowego sposobu na odbiór tych stacji. Jednym z nich jest właśnie freeSAT.
Węgry
Stosunkowo dużą utratę abonentów odnotowała platforma UPC Direct na Węgrzech. W czwartym kwartale 2016 roku spółka straciła około 3.400 klientów i ma łącznie
292.000 abonentów.
Rumunia
W ostatnim kwartale 2016 roku spółka UPC DTH odniosła sukces w Rumunii. Platforma Focus Sat zyskała 14.000 klientów i ma w sumie
363.500 abonentów.
Na koniec ub.r. spółka UPC DTH na wszystkich czterech rynkach miała łącznie 839.800 abonentów - o 12.100 więcej niż trzy miesiące wcześniej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.