Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W czwartym kwartale 2016 roku
DISH dołączył około 694 tys. nowych abonentów pay-tv w porównaniu z około 661 tys. w tym samym okresie roku ubiegłego. Jednak ze względu na rezygnacje, baza klientów DISH zwiększyła się zaledwie o około 28 tys. abonentów (rok wcześniej zmniejszyła się o około 12 tys. abonentów).
ARPU platformy DISH wyniosło w 2016 roku 88,66 dol. w porównaniu z 86,79 dol. w 2015 roku.
Wskaźnik odejść (churn) w rozliczeniu miesięcznym wyniósł 1,83 proc. w porównaniu z 1,71 proc. w 2015 roku.
W całym 2016 roku DISH odnotował przychody w wysokości
15,09 mld dol. w porównaniu z 15,07 mld dol rok wcześniej. Z kolei zysk netto DISH Network w 2016 roku wyniósł
1,45 mld dol. w porównaniu z 747 mln dol. w 2015 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.