Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z komunikatu
RTRS wynika, że już w lutym tego roku pasma z reklamą pojawiły się w 28 miastach. Począwszy od marca będą wprowadzane w kolejnych miastach, tak, aby w lipcu ich liczba wyniosła 100.
W interesie nadawców wprowadzamy reklamy lokalne w najbardziej reklamowych miastach
- zaznaczył pierwszy zastępca dyrektora generalnego RTRS ds. zarządzania, eksploatacji i rozwoju sieci, Wiktor Pinczuk.
Zaproponowane przez
RTRS rozwiązanie techniczne lokalizacji sygnałów w multipleksach polega na użyciu w warunkach synchronicznej sieci jednoczęstotliwościowej specjalnego urządzenia –
splicera. Sprzęt pozwala umieścić lokalne reklamy w federalnych treściach po otrzymaniu sygnału sterującego od nadawcy. Technologia pozwala nadawcom kierować reklamami na oddzielne strefy.
Usługa
RTRS obejmuje łączenie sygnałów o tematyce lokalnej z pomocą serwerów agregacji, dostarczanie sygnałów w sieciach łączności do regionalnych stacji nadawczych, wstawianie reklamy lokalnej z pomocą splicera, przekazanie sygnału postronnym operatorom obowiązkowych kanałów federalnych i techniczny nadzór nad parametrami jakości sygnału. Dla komercyjnej eksploatacji wykorzystywane są urządzenie krajowej produkcji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.