reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Nikt nie będzie mówił o OTT w 2022?

dodano: 2017-03-09 13:29
autor: Janusz Sulisz | źródło: broadbandtvnews

Cable Congress 2017 Za pięć lat nikt już nie będzie mówił o OTT - w 2022 roku wszystko to będzie po prostu telewizją. Takie są wnioski z dyskusji panelowej zatytułowanej „OTT: Over the Top or On the Trend?” podczas drugiego dnia konferencji Cable Congress 2017 (8-9 marca, Bruksela).

Cable Congress 2017


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jedna trzecia audytorium jest przekonana, że ubogie pakiety przyczynią się do rezygnacji i spadku przychodów operatorów pay-tv o 20 proc. w ciągu najbliższych pięciu lat. Jedna trzecia audytorium nie podziela tej teorii, a pozostała jedna trzecia nie ma zdania na ten temat.

Zdecydowana większość osób uczestniczących w spotkaniu uważa, że w 2022 roku będzie 500 mln subskrypcji usług SVOD, ale tylko około połowa audytorium wierzy, że będzie 1.000 niszowych kanałów OTT z co najmniej 50.000 abonentów każdy. Około trzy czwarte uczestników dyskusji jest zdania, że ​wydatki na treści ​Netfliksa wyniosą w 2022 roku 8,5 mld dol.

Alex Green, dyrektor zarządzający Amazon Video, powiedział, że firma nie ma na celu zakłócania tradycyjnego rynku płatnej telewizji.
 

- Naszym celem jest, aby zrobić coś dobrego dla naszych klientów. Amazon i Netflix mogą łatwo współistnieć z tradycyjnymi graczami. Właściwie już to robią - powiedział.

Amazon jest otwarty na współpracę z operatorami kablowymi.
 

- Możemy być partnerem kablówek, jesteśmy otwarci na partnerstwa, ale nie zrobiliśmy tak wiele, jak uczynił Netflix. Mamy swoje własne urządzenia, ale również pracujemy z wieloma producentami - powiedział Alex Green.

Współpraca z partnerami od treści jest wysoko na liście priorytetów Amazona. Green uważa, że ​​jest miejsce dla wielu niszowych treści.
 


- Dużym wyzwaniem będzie marketing, pozyskiwanie klientów i technologia. Dbając o to, pozwalamy ludziom skupić się na treściach. Amazon Video jest wspierane przez e-commerce, a tam jest miejsce na wiele - powiedział Alex Green.

Amazon nie patrzy na kwestie wyłączności jeśli chodzi o treści.
 

- Zachęcamy partnerów, by działali bezpośrednio, HBO jest doskonałym przykładem, idzie bezpośrednio do konsumentów, ale jest także w ramach Amazon Channels - powiedział Alex Green.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV w sieci


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Multiswitch Opticum OMS 5/8

Multiswitch Opticum 5/8 rozdziela sygnał z jednego satelity i naziemnej...

170 zł Więcej...

Transmiter HDMI LKV388M Matrix do max. 50m

Bezprzewodowy transmiter HDMI typu Matrix. Urządzenie przesyła sygnał HDTV np....

820 zł Więcej...

Odbiornik Dreambox DM920 Ultra HD FBC

Najnowszy odbiornik UHD cenionej marki Dreambox - model DM920 Ultra...

1 690 zł Więcej...
reklama