Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
SES-15, zaprojektowany i zbudowany przez firmę Boeing, będzie posiadał hybrydowy ładunek, z dodatkowymi wiązkami w paśmie Ku oraz pojemnością High Throughput Satellite (HTS) w paśmie Ka. Satelita będzie wyposażony w elektryczny system napędowy umożliwiający mu poruszanie się po orbicie. Satelita będzie miał również na wyposażeniu
Wide Area Augmentation Systems (WAAS) - finansowany przez amerykański rząd, dedykowany ładunek na potrzeby systemu nawigacji GPS.
SES-15 jest pierwszym hybrydowym satelitą SES. Jest wyposażony w 16 transponderów pasma Ku (odpowiednik 36 MHz), a także ładunek HTS 10 GHz. Ten elektryczny satelita będzie działał na nowej pozycji orbitalnej
129°W, obsługując klientów w Ameryce Północnej, Meksyku, Ameryce Środkowej i na Karaibach.
SES-15 jest pierwszym z trzech hybrydowych satelitów SES, które mają zapewniać zoptymalizowane i elastyczne, globalne pokrycie dla głównych światowych dostawców IFC/IFE. Satelita będzie używany także do innych zastosowań, w tym na potrzeby usług rządowych, sieci VSAT i przemysłu morskiego.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.