- Wejście na amerykański rynek to ważny moment dla Eleven Sports i fantastyczna szansa, która jest zgodna z naszą podstawową strategią, aby dotrzeć i łączyć się z milenialsami, dzięki pokrzepiającym i ekscytującym treściom - powiedział Marc Watson, prezes Eleven Sports i Aser Media, spółki dominującej wobec Eleven Sports. - Wkraczając na amerykański rynek, od samego początku otwieramy drzwi na 50 mln nowych fanów i jesteśmy zobowiązani do dostarczenia im akcji na żywo i niepowtarzalnego wglądu na sportowe treści, które są atrakcyjne i dostosowane do indywidualnych zainteresowań fanów.
Sieć One World Sports powstała w 2011 roku z inicjatywy One Media Corporation. W listopadzie 2016 roku w mediach pojawiły się informacje, że sieć poszukuje inwestora. 11 marca br., dość niespodziewanie, One World Sports został przekształcony w Eleven Sports.- Po tym, jak w ciągu ostatnich dwóch lat weszliśmy do kilku innych krajów, zauważyliśmy, że fani są zainteresowani naszymi treściami, dzięki naszej strategii dostarczania treści dopasowanych do konkretnych rynków w sposób przyjazny dla fanów. Wiemy, że w Stanach Zjednoczonych są fani, którzy są zaniedbywani przez działające tam sieci sportowe i jesteśmy gotowi dać im to, czego chcą - powiedział Danny Menken, dyrektor zarządzający Eleven Sports. - To dla nas niezwykle ekscytujący czas i świetna okazja do rozwoju naszej globalnej oferty.
Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
429 zł Więcej...Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...