Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dofinansowanie przeznaczono na: realizację programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży (dogoterapia, hipoterapia, arteterapia, hydroterapia), wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (sale do terapii integracji sensorycznej, sale doświadczania świata), zakup sprzętu umożliwiającego przeprowadzenie terapii różnego rodzaju (EEG - Biofeedback, terapia Tomatisa, terapia metodą Warnkego), czy organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.
Pieniądze trafią, m.in. do stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
Partnerami 24. edycji akcji „Reklama dzieciom” były firmy: Lotte Wedel, Tesco Polska, Volkswagen Group Polska, Jeronimo Martins, PGE Polska Grupa Energetyczna i Orange Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.