- YouTube to kolejny krok w ekspansji Sport.pl w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl. - Jesteśmy już liderem wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie. Teraz powierzamy nasz kanał na YouTube twórcy Footrolla, wierząc w jego świeże, „jutuberskie” spojrzenie na sport - dodaje.
- To, co mnie przekonało, to grupa pozytywnych ludzi otwartych na propozycje i chętnych stworzyć coś nowego - mówi Maciej Krawczyk „DissBlaster”. - Mam zamiar wykorzystać wszystkie atuty oraz narzędzia, jakie posiada sport.pl i użyć je na swój własny sposób. Nie ukrywam, że większość materiałów będzie dotyczyła piłki nożnej, ale nie będzie to jedyna tematyka poruszana na kanale. Formaty? Felietony, bajeczki z przymrużeniem oka, świetne wywiady i materiały tworzone przez ekipę sport.pl. Zawsze jednak podkreślam, że sport nie jest tematem życia i śmierci, więc możecie być pewni, że w pierwszej kolejności postawię na to, by widz dobrze się bawił oglądając materiały i nie beznamiętnie przyjmował zawarte w nich informacje. Bo czy to właśnie nie o emocje chodzi w sporcie? - dodaje.
Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
599 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...