SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Sport.pl na YouTube z nowym prowadzącym

dodano: 2017-03-27 03:50
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora/satkurier.pl

Sport.pl Twórca internetowy Maciej Krawczyk „DissBlaster”, pomysłodawca piłkarskiego serwisu i kanału Footroll, został głównym prowadzącym kanału sport.pl (Agora) na YouTube. Maciej Krawczyk jest kolejnym wzmocnieniem zespołu sport.pl. W połowie marca br do redakcji tego serwisu dołączył Sebastian Staszewski z kanału Polsat Sport, w lutym br. - Kacper Sosnowski (wcześniej TVN24), a stałym współpracownikiem został analityk i trener piłkarski Andrzej Gomołysek. W lutym br. ambasadorką marki sport.pl została mistrzyni świata MMA Joanna Jędrzejczyk (więcej tutaj), którą możemy obecnie oglądać w programie „Agent - gwiazdy”, emitowanym w TVN i ITVN (TVN International) (więcej tutaj).

Sport.pl


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- YouTube to kolejny krok w ekspansji Sport.pl w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl. - Jesteśmy już liderem wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie. Teraz powierzamy nasz kanał na YouTube twórcy Footrolla, wierząc w jego świeże, „jutuberskie” spojrzenie na sport - dodaje.


Maciek Krawczyk „DissBlaster” od 4 lat prowadzi na YouTube kanał Footroll, który subskrybuje blisko 230 tys. osób, a co miesiąc do tego grona dołącza kolejne kilkanaście tysięcy widzów. Wśród materiałów publikowanych na kanale można znaleźć zarówno codzienne komentarze dotyczące aktualnych wydarzeń ze świata piłki nożnej, jak i relacje z wyjazdów, nagrania z boisk czy wywiady. - Wszystko to w oryginalnej formie, z dużą dawką humoru i prowokacji pod hasłem „Footroll - to tylko piłka nożna”. Co miesiąc materiały wideo na kanale Footroll notują kilka milionów wyświetleń - czytamy w komunikacie.

- To, co mnie przekonało, to grupa pozytywnych ludzi otwartych na propozycje i chętnych stworzyć coś nowego - mówi Maciej Krawczyk „DissBlaster”. - Mam zamiar wykorzystać wszystkie atuty oraz narzędzia, jakie posiada sport.pl i użyć je na swój własny sposób. Nie ukrywam, że większość materiałów będzie dotyczyła piłki nożnej, ale nie będzie to jedyna tematyka poruszana na kanale. Formaty? Felietony, bajeczki z przymrużeniem oka, świetne wywiady i materiały tworzone przez ekipę sport.pl. Zawsze jednak podkreślam, że sport nie jest tematem życia i śmierci, więc możecie być pewni, że w pierwszej kolejności postawię na to, by widz dobrze się bawił oglądając materiały i nie beznamiętnie przyjmował zawarte w nich informacje. Bo czy to właśnie nie o emocje chodzi w sporcie? - dodaje.

 
Paweł Wilkowicz i Sebastian Staszewski z zespołu sport.pl, foto: Maciej Zienkiewicz/Agencja Gazeta
Paweł Wilkowicz i Sebastian Staszewski z zespołu sport.pl, foto: Maciej Zienkiewicz/Agencja Gazeta
Maciej Krawczyk „DissBlaster” z kanału Footroll został głównym prowadzącym kanału sport.pl na YouTube, foto: Agora
Maciej Krawczyk „DissBlaster” z kanału Footroll został głównym prowadzącym kanału sport.pl na YouTube, foto: Agora
Joanna Jędrzejczyk jest ambasadorką marki sport.pl, foto: Agora
Joanna Jędrzejczyk jest ambasadorką marki sport.pl, foto: Agora
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD


reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik VU+ Ultimo 4K

Vu+ Ultimo 4K - najpotężniejszy odbiornik Ultra HD z rodziny...

2320 zł Więcej...

Antena 80 transparent Click-Clack

Transparentna, offsetowa antena 80cm wykonana z przezroczystego akrylu, z zawieszeniem...

369 zł Więcej...

Moduł Conax CAM + karta Smart HD+ 2m

Karta startowa Smart HD 2-miesięczna + do kompletu sprawdzony moduł...

235 zł Więcej...