dodano: 2017-03-27 12:26 | aktualizacja:
2017-03-27 12:32
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mecz Czarnogóra – Polska hitem weekendu
Spotkanie oglądał co drugi widz zasiadający przed telewizorem, a Polsat był liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych. Obie anteny wśród wszystkich badanych w trakcie transmisji osiągnęły łączny udział w wysokości
46,2%. W grupie komercyjnej był on jeszcze wyższy i wyniósł
50,8%. Najwyższą oglądalność Polsat i Polsat Sport osiągnęły pod koniec drugiej połowy spotkania po bramce
Łukasza Piszczka, kiedy mecz oglądało
9,1 mln widzów.
Najbardziej imponujący jest zasięg całkowity, który wyniósł 13 mln wśród widzów, którzy oglądali spotkanie przynajmniej minutę, podsumował nadawca.
Kolejny mecz o punkty eliminacji mistrzostw świata
Rosja 2018, reprezentacja Polski rozegra
10 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Dane: Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.