Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej za pomocą loginu bądź odcisku palca klient ma możliwość szybkiego podglądu wszystkich aktywnych umów, przypisanych do nich urządzeń oraz usług, z których korzysta. Zyskuje też możliwość zamówienia dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view lub skorzystania z wybranych promocji. Podobnie, jak podczas kontaktu z infolinią sieci Inea, klient ma dostęp do aktualizacji swoich danych - numerów telefonów, adresu mailowego i adresu korespondencyjnego. W części „Komunikaty” sprawdzi aktualne informacje dotyczące prac planowych, ewentualnych usterek oraz zgłoszonych spraw wraz z ich aktualnym statusem.- Wykorzystanie do obsługi klienta urządzeń mobilnych, które codziennie użytkujemy, jest naturalnym rozwiązaniem, wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Wiele osób wybiera je dzisiaj jako pierwszy punkt kontaktu z obsługą klienta. Doskonałym przykładem takiej sytuacji jest sektor bankowy. Jestem przekonany, że zmiany, które wprowadzamy poprawią komfort korzystania z naszych usług i polepszą komunikację z klientami
- mówi Michał Bartkowiak, członek zarządu sieci Inea.
SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...
239 zł Więcej...