Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Orion do końca 2017 roku chce dostarczać kanały
SPI dla około 30% gospodarstw domowych w Rosji. Pakiet dla rosyjskiego rynku obejmuje
FilmBox,
FilmBox Arthouse,
Docubox,
Fashionbox,
Fightbox,
Fast&Funbox i
Erox.
SPI International posiada ponad 45mln abonentów na całym świecie. Spółka rozpoczęła geograficzną ekspansję w 2014 roku z Europy Centralnej i Wschodniej do Turcji, Indonezji i Australii, a ponadto rozszerzyła swoją obecność na Bliskim Wschodzie (region ZEA, Katar). W tym roku podpisała umowy z
Eutelsat i
SES w celu rozpoczęcia nadawania w Ameryce Północnej i Południowej.
Popyt ze strony widzów na filmy i seriale wyraźnie przewyższa możliwości, jakie mogą zaproponować nadawcy kanałów naziemnych, dlatego duża część widzów decyduje się na płatną telewizję. Jednocześnie rynek telewizji satelitarnej i kablowej w Rosji znajduje się obecnie w fazie nasycenia - ponad 400 płatnych kanałów, podsumował przedstawiciel
Viasat.
Propozycja SPI International jest unikatowa, ale nie jestem przekonany, że widownia mocno zareaguje na pojawienie się kanałów
- uważa dyrektor ds. marketingu w grupie Viasat, Artiom Łysow.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.